1.7.14

Κάλλιο αργά παρά ποτέ...

Σουάρες: Toν δάγκωσα, το ομολογώ...Σουάρες: Toν δάγκωσα, το ομολογώ...

Κάλλιο αργά παρά ποτέ... Ο Λουίς Σουάρες ομολόγησε ότι δάγκωσε τον Τζιόρτζιο Κιελίνι κατά τη διάρκεια του αγώνα Ουρουγουάη-Ιταλία στις 24 Ιουνίου.

Τις προηγούμενες βέβαια ημέρες ο...
άσος της Ουρουγουάης υποστήριξε ότι απλώς έχασε την ισορροπία του και έπεσε πάνω στον αντίπαλο.

Πριν από λίγο ο Σουάρες έγραψε στο Twitter:

"Μετά από αρκετές μέρες που πέρασα στο σπίτι μου με την οικογένειά μου, είχα την ευκαιρία να ανακτήσω την ψυχραιμία μου και να σκεφτώ όσα έγιναν στο ματς Ιταλία - Ουρουγουάη. Ανεξάρτητα από τις κριτικές και τις αλληλοσυγκρουόμενες δηλώσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας αυτές της μέρες, όλες εκ των οποίων έγιναν χωρίς καμία πρόθεση παρέμβασης στην καλή εμφάνιση της εθνικής μου ομάδας, η αλήθεια είναι ότι ο συνάδερφός μου Κιελίνι υπέστη τις σωματικές επιπτώσεις του δαγκώματος μετά από σύγκρουση που είχε μαζί μου.

Για αυτό:

-Μετανιώνω ειλικρινά για ό,τι έγινε.
-Ζητάω συγγνώμη από τον Κιελίνι και από ολόκληρη την ποδοσφαιρική οικογένεια.
-Ορκίζομαι δημόσια ότι δεν πρόκειται ποτέ να υπάρξει παρόμοιο περιστατικό"...


enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: