17.7.14

Συγκλονίζει γνωστός ηθοποιός: Έχω φάει ξύλο με σκούπα...

Συγκλονίζει γνωστός ηθοποιός: Έχω φάει ξύλο με σκούπα
"Έχω φάει ξύλο με σκούπα, με ζώνη καλογερική, έχω καθίσει γονατιστός με το κεφάλι μου κάτω από έναν νιπτήρα", αποκαλύπτει σε συνέντευξη - ποταμό ο πασίγνωστος ηθοποιός που...
έζησε για μεγάλο διάστημα σε ορφανοτροφείο...



Ο Θανάσης Βισκαδουράκης σε συνεντεύξεις του έχει μιλήσει για τον τρόπο που μεγάλωσε και για τα χρόνια που πέρασε στο ορφανοτροφείο της Θήβας. "Έχω πολύ δύσκολο παρελθόν, το οποίο έφερε ευτυχία στο παρόν. Δεν πίστευα ότι θα αλλάξει η ζωή μου προς το καλύτερο. Πάντα κοιτούσα μπροστά και χαμογελούσα. Δεν με ενοχλούσε που για τρία χρόνια έτρωγα σκέτα μακαρόνια. Δεν έπαθα τίποτα. Δεν πρέπει να γίνουμε κομπλεξικοί, ούτε να μισούμε τις καταστάσεις που ζούμε. Αυτό που φοβήθηκα ήταν να μην χαλάσω, να μην πάρω τον κακό δρόμο. Είχα μότο στη ζωή μου να είμαι καλό παιδί".

Ο ηθοποιός μίλησε επίσης για το ξύλο που έχει φάει. "Πολύ. Τι έπαθα; Το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο. Έχω φάει ξύλο με σκούπα, με ζώνη καλογερική, έχω καθίσει γονατιστός με το κεφάλι μου κάτω από έναν νιπτήρα. Βγήκα καλό παιδί; Άρα δεν ισχύει αυτό που λένε οι επιστήμονες. Άρα ποιον να πιστέψω εγώ, αυτούς ή τον Θανάση που είναι ζωντανό παράδειγμα"...
markostv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: