21.8.14

«Ενώ ο γιος μου ήταν αναίσθητος, τον πυροβόλησα για να μη σηκωθεί»...

«Ενώ ο γιος μου ήταν αναίσθητος, τον πυροβόλησα για να μη σηκωθεί» 

Σοκ προκαλεί η απολογία του πατέρα του 39χρονου...

Συγκλονίζει η απολογία του πατέρα του 39χρονου θύματος στο Άστρος Κυνουρίας, ο οποίος κρίθηκε σήμερα προφυλακιστέος, με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα. «Ενώ ο γιος μου ήταν χτυπημένος στο έδαφος και αναίσθητος, εγώ τον ...πλησίασα και τον πυροβόλησα και στα πόδια, για να μη σηκωθεί», ανέφερε , μεταξύ άλλων, ο 75χρονος. Ενώπιον του ανακριτή βρέθηκε σήμερα και η μητέρα, η οποία αφέθηκε όμως ελεύθερη με περιοριστικούς όρους.


Κατά την απολογία του, ο 75χρονος επανέλαβε ότι προχώρησε στην αποτρόπαια πράξη για να λυτρώσει την οικογένειά του. Ο πατέρας, που θα οδηγηθεί στις φυλακές Τίρυνθας, ανέφερε ακόμη ότι ζούσαν με την σύζυγό του για χρόνια ένα δράμα, με το θύμα να χειροδικεί σε βάρος τους και να απειλεί να ξεκληρίσει όλη την οικογένεια για οικονομικούς λόγους.

«Είμαι συγκλονισμένος από τις ως άνω πράξεις, που όπως και από την πρώτη στιγμή ισχυρίστηκα, μόνος μου εκτέλεσα, και δεν είμαι καθόλου περήφανος γι’ αυτές, αλλά αισθάνομαι ντροπή και οδύνη, τις οποίες μεγεθύνει το γεγονός ότι στην απολογία μου είμαι αναγκασμένος να αναφέρω τις συμπεριφορές του γιου μου που με πίκραναν και με τρομοκράτησαν τόσο, ώστε να με οδήγησαν σε αυτή την πράξη απελπισίας, για την οποία σήμερα καλούμαι να λογοδοτήσω.

Επίσης, φέρω και την ευθύνη να αποκαταστήσω τη θέση των συγκατηγορουμένων μου, οι οποίοι κατέστησαν αδίκως κατηγορούμενοι εξαιτίας της δικής μου απερίσκεπτης συμπεριφοράς, ενώ οι πράξεις που τους αποδίδονται, αφορούν αποκλειστικώς και μόνον εμένα», ανέφερε, μεταξύ άλλων, στην απολογία του ο πατέρας.
  Kαι πρόσθεσε: «Ήταν τέτοια η ένταση των συναισθημάτων και η θόλωση του μυαλού μου που, ενώ ο γιος μου ήταν χτυπημένος στο έδαφος και αναίσθητος, εγώ τον πλησίασα και τον πυροβόλησα και στα πόδια, για να μη σηκωθεί, μολονότι ήταν φανερό ότι κάτι τέτοιο δεν επρόκειτο να συμβεί».

Η μητέρα του θύματος, από την πλευρά της, επανέλαβε ενώπιον του ανακριτή ότι δεν έχει καμία ανάμειξη στην υπόθεση. «Εγώ δηλώνω ότι δεν τέλεσα ούτε καν ατιμώρητη υπόθαλψη, διότι δεν ήμουν παρούσα στο περιστατικό ούτε το γνώριζα , αλλά πληροφορήθηκα το θάνατο του γιού μου και την εμπλοκή του συζύγου μου το πρώτον από την αστυνομία», αναφέρει , ενω της επιβλήθηκε ο όρος της παρουσίας σε αστυνομικό τμήμα κάθε 1η και 16η του μηνός, η απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, καθώς και χρηματική εγγύηση 6.000 ευρώ.

Σημειώνεται πως τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας που φέρεται να εμπλέκονται στην υπόθεση αφέθηκαν ελεύθερα μετά την απολογία τους στον ανακριτή την περασμένη Δευτέρα. Πρόκειται για τον 71χρονο θείο του θύματος (αδερφός του πατέρα), την 70χρονη θεία του θύματος (σύζυγος του 71χρονου) και τον 53χρονο γαμπρό του θύματος (σύζυγος της αδερφής του θύματος). Και οι τρεις υποστήριξαν ότι δεν έχουν καμία σχέση με το έγκλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: