13.8.14

Το συγκινητικό "αντίο" των παιδιών του Ρόμπιν Ουίλιαμς...

Το συγκινητικό αντίο των παιδιών του Ρόμπιν ΟυίλιαμςΜία ημέρα μετά το χαμό του, τα τρία παιδιά του αδικοχαμένο σταρ, Ζάκαρι, Ζέλντα και Κόντι συγκινούν με το αποχαιρετιστήριο μήνυμα στο λατρεμένο τους πατέρα.

O Ζακ, το μεγαλύτερο παιδί του Ουίλιαμς από το γάμο του με τη Μάρσα Γκάρσες Ουίλιαμς έγραψε: "Χθες, έχασα...
τον πατέρα μου και τον καλύτερο μου φίλο. Θα κουβαλάω πάντα μαζί μου την καρδιά του. Ζήτησα απ’ όσους τον αγάπησαν να τον θυμούνται ως έναν ευγενή, καλοσυνάτο και γενναιόδωρο άνθρωπο, όπως ακριβώς ήταν στην πραγματικότητα".

 Η Μάρσα Γκάρσες Ουίλιαμς, η πρώην σύζυγός του, τον αποχαιρέτησε γράφοντας: "Η καρδιά μου ράγισε… Σας παρακαλώ να θυμάστε πόσο ευγενικός, αγαπητός, γενναιόδωρος, έξυπνος και αστείος άνδρας ήταν ο Ρόμπιν Ουίλιαμς. Τα χέρια μου αγκαλιάζουν τα παιδιά μας στην προσπάθειά μας να αντιμετωπίσουμε την απώλειά του".

Ο Κόντι δήλωσε: "Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψω την αγάπη και το σεβασμό που έχω για τον πατέρα μου. Ο κόσμος δεν θα είναι ποτέ ίδιος χωρίς αυτόν. Θα μου λείπει μέχρι να τον ανταμώσω ξανά".


Η 25χρονη Ζέλντα, μετά το απόσπασμα του Aντουάν ντ’ Σαιντ Εξυπερύ από τον μικρό πρίγκιπα που του αφιέρωσε, έγραψε για τον πατέρα της: "Η τελευταία ημέρα με το μπαμπά μου ήταν στα γενέθλιά του και θα είμαι πάντα ευγνώμων που εγώ και τα αδέλφια μου περάσαμε χρόνο μαζί, μοιράζοντας του δώρα και χαμόγελα. Ήταν πάντα χαμογελαστός, ακόμη και στις πιο σκοτεινές στιγμές του. Δεν θα καταλάβω ποτέ πως αν και αγαπήθηκε τόσο πολύ δεν μπόρεσε να βρει την αγάπη και τη δύναμη στην καρδιά του να μείνει κοντά μας".

Να σημειωθεί πως σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail ο λόγος που οδήγησε το Ρόμπιν Ουίλιαμς στην αυτοχειρία ήταν τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε.

enikos.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: