17.8.14

"Δεν πρόκειται να γίνω ποτέ γρανάζι κανενός"...



Παραίτηση με αιχμές κατά του Γ. Καρατζαφέρη...
Tην αποχώρηση της από το ΛΑΟΣ ανακοίνωσε η Έλσα Μανωλοπούλου,  αφήνοντας αιχμές κατά του Γιώργου Καρατζαφέρη, λέγοντας, πως, "δεν πρόκειται να  γίνω ποτέ γρανάζι κανενός. Δεν θα γίνω...
μέρος καμιάς συμφωνίας - συνλειτουργίας και συνεργασίας μ' αυτούς που πρόδωσαν την πατρίδα μου".
Να υπενθυμίσουμε πως στο παραπολιτικό ρεπορτάζ, οργιάζουν οι φήμες που θέλουν τον Γιώργο Καρατζαφέρη να προσχωρεί στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.

Ολόκληρη η δήλωσή, της γραμματέας της νομαρχιακής επιτροπής του ΛΑ.Ο.Σ. Ημαθίας :

Για πολλά χρόνια υπηρέτησα μια ιερή για μένα έννοια, την πατρίδα μου. Για την ρήξη και την ανατροπή του σάπιου και του κατεστημένου. Πάλεψα, έκλαψα, έδωσα ψυχή, έδειξα αντοχή και ανοχή γι' αυτά που οσμιζόμουν. Γι' αυτά που έβλεπα, για τον πόλεμο που δέχτηκα. Γιατί για μένα, προείχε πάντα η πατρίδα μου!!! Ο κύκλος αυτός έκλεισε πλέον για μένα. Τον έκλεισε ο ίδιος ο δημιουργός του. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού. Δεν θα γίνω γρανάζι κανενός και καμιάς σκοπιμότητας. Δεν θα γίνω μέρος καμιάς συμφωνίας - συνλειτουργίας και συνεργασίας μ' αυτούς που πρόδωσαν την πατρίδα μου. Γιατί έτσι την προδίδω κι εγώ. Η συνείδησή μου, η αξιοπρέπειά μου, οι αξίες που πρεσβεύω και κυρίως η πατρίδα μου είναι πολύ ανώτερα σε αξιακό επίπεδο από οποιαδήποτε άλλη δύναμη. Είμαι πλέον ελεύθερη με οδηγό την Παναγία να αγωνίζομαι γι' αυτό που πιστεύω μακριά από εγκλωβισμούς και καπηλείες. Θα φύγω με το κεφάλι ψηλά ότι έκανα το χρέος μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: