14.8.14

Η ζηλιάρα...


Η Κατερίνα Καινούργιου σε πρόσφατη συνεντευξή της, μίλησε για τον σύντροφό της αλλά και για το αν υπάρχουν ...
εκρήξεις ζήλιας:

Τι είναι αυτό που εισπράττεις από τον Βασίλη Σταθοκωστόπουλος, σε σχέση με τις προηγούμενες σχέσεις σου;

Είμαι πολύ ευτυχισμένη και, παράλληλα, ευγνώμων γι' αυτή τη σχέση. Ο Βασίλης μου δίνει ασφάλεια, σεβασμό, αγάπη και τρυφερότητα, μέσα σε μία απαιτητική καθημερινότητα. Δεν θα μπω καν στη διαδικασία να κάνω συγκρίσεις και να σου πω τι μου έλειπε κάποτε και τι βρήκα τώρα. Σημασία έχει αυτό που ζω. Κι αυτό που ζω είναι υπέροχο. Πραγματικά είμαι πολύ ευτυχισμένη.

Πόσο διαφορετική σύντροφος είσαι σε σχέση με το παρελθόν;

Νομίζω ότι είμαι πιο ώριμη πια, πιο ήρεμη. Σέβομαι τον σύντροφό μου, τον περιποιούμαι, τον φροντίζω. Του δείχνω την αγάπη μου με όλους τους τρόπους. Δίνω τον καλύτερό μου εαυτό.

Παθαίνεις υστερίες και εκρήξεις ζήλιας;

Αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα και στο παιχνίδι. Είμαι άνθρωπος που ζω τις καταστάσεις μου έντονα. Είμαι των άκρων. Αν δεν υπάρχει ζήλεια, η σχέση χάνει τη δυναμική και το πάθος της. Την κρατάω, αλλά ως ένα βαθμό...
apospasma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: