20.9.14

Θύμα... ματιάσματος ο Μπουτάρης! ...




BINTEO...
Μια ζωή στα «άκρα» για τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρη…
 Όπως εξομολογήθηκε σε τηλεοπτική του συνέντευξη έπινε μέχρι σκασμού, έχει «χτυπήσει» 8 τατουάζ και ερωτεύεται χίλιες φορές την ώρα!

«Δοκίμασα πάρα πολλά πράγματα, αλλά...
δεν έχω κατασταλάξει ακόμα. Τα καλύτερα γίνονται με μέτρο. Εγώ στη ζωή μου δεν είχα μέτρο, κάνω ακραία πράγματα, αλλά ακόμα και τα ακραία, έχουν κι αυτά το μέτρο τους. Με το αλκοόλ... έπινα μέχρι σκασμού! Εχω περιέργεια να δω τι είναι μετά. Αυτό είναι που σε κάνει να ξεπερνάς τα όρια. Την έχω πατήσει πολλές φορές. Ηταν μια δεκαετία γεμάτη. Μπήκα σε πρόγραμμα. Το πρόγραμμα σε βοηθάει να κάνεις κάτι που δεν μπορείς να κάνεις μόνος σου..», δήλωσε στον ALPHA, ο Γιάννης  Μπουτάρης.

Για τα τατουάζ είπε ότι δεν του αρέσουν τα «μανίκια» : Εχω επτά – οκτώ τατουάζ κι όλα τους έχουν κάποιο συμβολισμό. Τώρα θα κάνω και μια γοργόνα για να μου θυμίζει την μεγαλύτερη εγγονή μου η οποία όταν έφυγε πρόσφατα για σπουδές δάκρυσα".

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης μίλησε και για το  gay pride, λέγοντας ότι «Δεν κάνουμε τίποτα παραπάνω από αυτό που κάνει κάθε νορμάλ κοινωνία. Οι ομοφυλόφιλοι κάθε μορφής διεκδικούν ίσα δικαιώματα. Στον αμερικανικό στρατό η ομοφυλοφιλία αναγνωρίστηκε επισήμως»

Δήλωσε ακόμη  ότι ερωτεύεται  χίλιες φορές την ώρα… «Ο άντρας δεν ολοκληρώνεται αν δεν έχει μια γυναίκα δίπλα του. Η γυναίκα είναι λόγος ύπαρξης».

Τέλος, φαίνεται πώς τον ματιάζουν τον δήμαρχο αφού ξαφνικά τον πιάνει το κεφάλι του στο γραφείο  και φωνάζει μια καθαρίστρια που ξέρει και τον ξεματιάζει...


  Πηγή βίντεο: freegossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: