13.9.14

"Βρε Ελένη μου, τι μου δείχνεις τώρα..."...



O,τι μπορεί να είναι ο δικέφαλος του Βυζαντίου, ούτε που το σκέφτηκε η δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ...
Αφορμή στάθηκε η απευθείας σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη και το Εργοστάσιο Σοκολάτας στη ΔΕΘ. Περιγράφοντας η ...
ανταποκρίτρια του σταθμού στη Θεσσαλονίκη τις δημιουργίες των ζαχαροπλαστών στο Εργοστάσιο Σοκολάτας η κάμερα έπεσε πάνω σε έναν δικέφαλο αετό.

«Να και ο δικέφαλος, το σήμα του ΠΑΟΚ», σχολίασε η δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ στη Θεσσαλονίκη (το ό,τι μπορεί να είναι ο δικέφαλος του Βυζαντίου μάλλον δεν το σκέφτηκε), για να έρθει η απάντηση από την 'Ελενα Παπαδημητρίου παρουσιάστρια της ζωντανής ενημερωτικής εκπομπής ''newsroom'', που είπε: «Βρε Ελένη μου, τι μου δείχνεις τώρα, εγώ είμαι ΑΡΗ, είμαι ΑΡΗΣ».

Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο, με την επίμαχη σκηνή στο 35:06.

seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: