9.9.14

«Αισθάνθηκα ότι εκείνη τη στιγμή έθιγαν την οικογένειά μου» ...

Magnify Image 
Ο Πρίντεζης απαντά για το «βαρύ» του σχόλιο στο Facebook...
Απάντηση για την ανάρτηση του μετά την ήττα-αποκλεισμό από τη Σερβία και τα σχόλια χρηστών έδωσε ο Γιώργος Πρίντεζης. Η ανάρτηση του στο facebook προκάλεσε πολλά...
σχόλια και like αλλά και αντιδράσεις. «Οσοι χάρηκαν με αυτή την αποτυχία, γαμ...νται! Ετσι απλά», ήταν η φράση για την οποία ο διεθνής καλαθοσφαιριστής μιλά στην εφημερίδα Τα ΝΈΑ.
Magnify Image
 «Δεν έχω να απολογηθώ για κάτι. Διαβάζοντας και λαμβάνοντας απαξιωτικά σχόλια για την Εθνική, αισθάνθηκα ότι εκείνη τη στιγμή έθιγαν την οικογένειά μου. Ίσως να ήταν ακραία η αντίδρασή μου και μάλιστα δεν συνηθίζω τέτοιου είδους status update. Μου βγήκε όμως το αίσθημα της αδικίας για την προσπάθεια που κατέβαλαν όλα τα παιδιά. Εκτιμώ, μάλιστα, ότι το υστερόγραφο εκφράζει όλους τους συμπαίκτες μου. Ήθελα να εκφράσω την απέχθειά μου προς όλους όσοι χαίρονται με την αποτυχία της Εθνικής, της οποιασδήποτε Εθνικής, σε οποιοδήποτε σπορ» είπε ο διεθνής φόργουορντ στην εφημερίδα. Όπως σημειώνει, δεν τον ενοχλεί η κριτική, αλλά δεν μπορεί να δεχτεί την απαξίωση και την ειρωνεία. « Ο Μπουρούσης δεν ξεκουράστηκε καθόλου και όμως τα έδωσε όλα στη διοργάνωση. Είδα ανθρώπους να τραυματίζονται και αντί να φυγοπονήσουν, να εκφράζουν την επιθυμία να παίξουν για να βοηθήσουν την ομάδα. Ήμασταν μαζί επί σχεδόν δύο μήνες και δεθήκαμε πολύ μεταξύ μας. Γι' αυτό και η απογοήτευση που προκάλεσε ο αποκλεισμός ήταν πιο ισχυρή από προηγούμενες χρονιές. Φέτος και οι δώδεκα ήμασταν μια γροθιά και το πιστεύαμε. Στον κρίσιμο αγώνα όμως όλα πήγαν στραβά. Δημιουργήσαμε προσδοκίες και τις σβήσαμε» λέει ο Πρίντεζης, μεταξύ άλλων. Tο status update μετά από μικρή λογοκρισία:


lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: