10.9.14

Κουβέλης: «Δεν έχω δεχτεί ούτε νύξη για την Προεδρία»...


Tι είπε για Λυκούδη...
«Δεν έχω δεχτεί ούτε άμεση, ούτε έμμεση πρόταση ούτε καν νύξη», είπε μεταξύ άλλων, ο Φώτης Κουβέλης,  για το θέμα του Προέδρου της Δημοκρατίας, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου του στη ΔΕΘ.

«Εγώ είμαι ...
πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, θέλω να υπηρετήσω την ανασυγκρότηση του χώρου του δημοκρατικού σοσιαλισμού», πρόσθεσε, διευκρινίζοντας πως «δεν έχει υπάρξει συμφωνία ούτε κρυφή, ούτε φανερή. Θα παρακαλούσα λοιπόν, ακόμη και συντρόφους μου στη ΔΗΜΑΡ, να μην αναφέρονται στο όνομά μου για το θέμα του Προέδρου της Δημοκρατίας».

Σε ερώτηση αν θα είναι και πάλι υποψήφιος για την προεδρία της ΔΗΜΑΡ, ο   Κουβέλης σημείωσε πως τα μέλη του κόμματος είναι εκείνα που θα αποφασίσουν και για την πολιτική που θα ακολουθήσει η ΔΗΜΑΡ, αλλά και για την ηγεσία της.

Ο καθένας ακολουθεί το δρόμο του, ήταν το σχόλιο του προέδρου της ΔΗΜΑΡ για τη στάση της Μεταρρυθμιστικής Τάσης...

Δεν υπάρχουν σχόλια: