5.9.14

Δ.Σταρόβας: "Είχα σκεφτεί μέχρι και να αυτοκτονήσω"...

Σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη που σοκάρει προχώρησε ο Δημήτρης Σταρόβας.

Ο δημοφιλής καλλιτέχνης μίλησε σε γνωστό περιοδικό για την ...
προσωπική του ζωή και τα προβλήματα που αντιμετώπισε στο παρελθόν, αποκαλύπτοντας πως έφτασε ένα βήμα πριν από την αυτοκτονία.

Αναλυτικά όσα είπε στο "Like'':

«Μπήκα μέσα κατά ένα πολύ μεγάλο ποσό από μια επιχείρηση με μουσικά όργανα που είχα ανοίξει στη Θεσσαλονίκη. Τότε είχα σκεφτεί μέχρι και να αυτοκτονήσω.Με είχαν πνίξει τα χρέη. Τώρα, όμως, που βλέπω τα πράγματα καθαρά, θέλω να πω στον κόσμο να μην κάνει τέτοιες σκέψεις. Τα λεφτά θα σ' τα πάρουν, την ψυχή δεν θα σου την πάρουν. Καταλαβαίνω αυτόν που φτάνει σε απόγνωση, αλλά είναι γελοία πράξη η αυτοχειρία. Εμένα μου έδωσε κουράγιο η σκέψη της κόρης μου, η δύναμη που είχα μέσα μου. Έτσι ξαφνικά έγινε μέσα μου ένα "κρακ" και είπα "όχι, δεν θα χάσω τη ζωή μου για τα λεφτά»...
parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: