11.10.14

Οικονόμου: Διαφορετική ψηφοφορία αυτή του Προέδρου...

Οικονόμου: Διαφορετική ψηφοφορία αυτή του Προέδρου
Δεν υπάρχει λευκή επιταγή σε κανέναν...
Ο ανεξάρτητος Βουλευτής Βασίλης Οικονόμου, μίλησε στον Real Fm 97,8 και την εκπομπή των Άκη Παυλόπουλου, Μάνου Νιφλή, σχετικά με το τι προτίθεται να κάνει στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας.
«Έχω...
συγκεκριμένες ενστάσεις για την κυβερνητική πολιτική, δεν είδα την αλλαγή του μείγματος πολιτικής, περιμένω κι εγώ να δω, αν το μήνυμα ελήφθη. Βλέπω όμως ότι ακόμα δεν έχει ληφθεί. Δεν υπάρχει λευκή επιταγή σε κανέναν», σχολίασε αρχικά ο κ. Οικονόμου και συνέχισε:
«Η ψηφοφορία για την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας, είναι μια διαφορετική ψηφοφορία. Αν υπάρχει πρόσωπο που μπορεί να εκφράσει τον θεσμό, θα δω τι θα κάνω. Εγώ δεν είμαι ούτε Τσίπρας ούτε Σαμαράς, ούτε είμαι στο δικό τους το Μαντρί. Έχουμε τη δική μας γραμμή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: