11.10.14

Κίτσο, τώρα κλαις, γιατί κλαις?...


Αυτοί που σε ανέβασαν, εκεί που ήσουν, αυτοί και σε "κατεδάφισαν" τώρα...

Ξέσπασμα Κίτσου. Του βγαίνει όλη η πίκρα - και τα κόμπλεξ βεβαίως βεβαίως. Απειλεί θεούς και δαίμονες και τα παπαγαλάκια που γράφουν καθ' υπόδειξιν και βλάπτουν την εικόνα του.
Για...
τα βασικά, οπως ας πούμε, πως αναρριχήθηκε σ' αυτή τη θέση - διευθυντής ειδήσεων στο MEGA είναι κάτι, σαν "μικρός πρωθυπουργός"- δεν μας λεει τίποτα.
Διαβαστε τι ανεβασε στο προσωπικο του site, (aixmi.gr):

“Μου είναι δύσκολο, πολύ δύσκολο, να περιγράψω τα συναισθήματά μου σήμερα 10 Οκτωβρίου του 2014.

Μετά από 11,5 χρόνια στο τιμόνι της Ενημέρωσης του Μega υπέβαλα την παραίτησή μου, για λόγους που θα αναφέρω λεπτομερώς σε επόμενο σημείωμά μου.

Προς το παρόν θέλω να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους μου δημοσιογράφους, σκηνοθέτες, παραγωγούς, τεχνικούς και οπερατέρ, για το έργο τους όλα αυτά τα χρόνια. Για την προσφορά τους στο σταθμό και τη στήριξη στο πρόσωπό μου.

Τα δάκρυα πολλών από αυτούς στον τελευταίο μου χαιρετισμό αποτελούν τα σημαντικότερα «γαλόνια» μου…

Μαζί χτίσαμε έναν πανίσχυρο ενημερωτικό τομέα, μαζί διαχειριστήκαμε κορυφαίες στιγμές της πολιτικής και της οικονομικής ζωής του τόπου, μαζί κερδίσαμε την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων Ελλήνων, μαζί περάσαμε φουρτούνες και φουρτούνες.

Μαζί χτίσαμε και το νέο δελτίο Ειδήσεων, τη διαφορετική ενημερωτική πρόταση την οποία παρουσιάσαμε στις 29 Σεπτεμβρίου. Πρόταση που αγκάλιασαν αμέσως οι πολίτες.

Εύχομαι στους αγαπημένους μου συναδέλφους καλή τύχη από δω και μπρος. Η αξία τους είναι μεγάλη και η μαχητικότητά τους απαράμιλλη.

Πιστεύω ότι θα σταθούν όρθιοι, ακόμη και αν βρεθούν απέναντι σε βρώμικο πόλεμο, σαν αυτόν που αντιμετώπισα εγώ.

Άθλιοι παπαγάλοι έφτασαν στο σημείο να γράψουν (καθ’ υπαγόρευσιν) ακόμη και ότι συνάντησα τον πρωθυπουργό και του ζήτησα «προστασία». Τέτοια ξεφτίλα.

Πολύ σύντομα θα λογοδοτήσουν για όλα αυτά…”

Δεν υπάρχουν σχόλια: