3.11.14

Μπουτάρης σε Ματθαιόπουλο: Το πάνω πάτωμα είναι ακατοίκητο...

Μπουτάρης σε Ματθαιόπουλο: Το πάνω πάτωμα είναι ακατοίκητοΈντονος διάλογος του δημάρχου με τον επικεφαλής της Ελληνικής Αυγής, όταν ο δεύτερος υποστήριξε ότι...
ο Μπουτάρης υποστηρίζει τη δημιουργία τεμένους στη Θεσσαλονίκη.


Έντονο διάλογο είχαν κατά τη διάρκεια της ειδικής συνεδρίασης για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης και ο επικεφαλής της Ελληνικής Αυγής Αρτέμης Ματθαιόπουλος.

Αφορμή στάθηκε η τοποθέτηση του κ. Ματθαιόπουλου ότι ο δήμαρχος ζήτησε γίνει τέμενος στην πόλη. "Συζητάμε για τέσσερα χρόνια σκλαβιάς από τους Γερμανούς και δεν μιλάμε για τους τέσσερις αιμώνες από τους Τούρκους και ο δήμαρχος μιλάει για τζαμιά" είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Ελληνικής Αυγής.

Παίρνοντας το λόγο ο κ. Μπουτάρης κάλεσε τον κ. Ματθαιόπουλο "να πάρει πίσω το ψεύμα ότι ζητήσαμε να ανεγερθεί μουσουλμανικό τέμενος". "Εγώ είπα πώς να ζητηθεί θα δώσουμε διευκολύνσεις. Το τζαμί είναι θέμα της κυβέρνησης και όχι του δήμου" είπε ο δήμαρχος.  

"Έκανα αντιπαραβολή" απάντησε ο κ. Ματθαιόπουλος και συνέχισε: "Μπορώ να σας φέρω και δημοσιεύματα για τον Κεμάλ, που λέγατε να δοθεί το όνομά του σε δρόμο".

"Είσαι ψεύτης με περικεφαλαία" απάντησε ο Μπουτάρης.

"Να μου κάνεις μήνυση" είπε ο Ματθαιόπουλος

"Δεν σου κάνω αυτή τη χάρη, θα σε λέω ψεύτη» είπε ο κ. Μπουτάρης και συνέχισε: «Η φάρα σου μεταδίδει ότι θα δώσω εβραϊκά και τούρκικα ονόματα σε δρόμους της πόλης. Το μυαλό σου είναι μπλοκαρισμένο"

"Να μου μιλάτε στον πληθυντικό" σχολίασε ο κ. Ματθαιόπουλος

"Στον πληθυντικό να μιλάς τον μπαμπά σου. Εγώ θα σου μιλάω όπως θέλω. Το πάνω πάτωμα είναι ακατοίκητο. Κάνε μου μηνύσεις. Η Χρυσή Αυγή δεν μου έκανε μήνυση; Εσύ που ανήκεις στο κόμμα των αγγέλων;" απάντησε ο Μπουτάρης.

"Είναι τιμή μου και καμάρι μου που είναι στη Χρυσή Αυγή" σχολίασε ο Ματθαιόπουλος.

"Το κακό είναι ότι δεν καταλαβαίνεις. Σ΄ αφήνω στην περιφρόνηση του κόσμου" είπε ο κ. Μπουτάρης...
voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: