8.11.14

Αχ, βρε Φωτεινή! Αχ…

Φωτεινή Πιπιλή; Και σινιέ δεν έχουμε και δεν τρώμε παντεσπάνι! Την ξέρω, έχουμε πολλές φορές κάνει συνεντεύξεις, έχουμε δουλέψει στα ίδια μαγαζιά, έχω παρακολουθήσει τις εκπομπές της στο παρελθόν! Φαίνεται, όμως, πως...
ή κάτι έχει ο αέρας της βουλής ή κάτι τους βάζουν στον καφέ (φυσικά καπουτσίνο ή εσπρέσο, κυρία Φωτεινή μου, αμ γιατί σας έχω; Ω! Μοντιέ, τρε μπανάλ φραπέ;) και μεγαλοπιάνονται! Ταυτίζονται τουλάχιστον με την Χριστίνα Πολίτη και τις fashion bloggers εκεί μέσα, στο «ναό της Δημοκρατίας».
Μιλώντας στον Βήμα FΜ, η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, είπε με ύφος τουλάχιστον της μετενσάρκωσης της Κοκό Σανέλ: «Είναι αληθινή και δερμάτινη η δική μου τσάντα. Άλλες φοράνε μαϊμούδες... Πολλές βουλευτίνες κυκλοφορούν με μαϊμούδες, πάρα πολλές! Το τι μαϊμού κυκλοφορεί στη Βουλή δεν λέγεται». Τώρα να πούμε εμείς πως δεν το χαμε καταλάβει; Με όλο το σεβασμό στο θεσμό και για μαϊμούδες είχαμε καταλάβει και για γορίλες και για κοτούλες. Μόνο για πρόβατα δεν είχαμε αντιληφθεί γιατί αυτά βελάζουν εκτός του ναού…
Και συνεχίζει ως άλλος Τρύφωνας Σαμαράς που θίγεται για την μόδα της φράντζας: «Κοίτα να δεις τώρα κατινιά (σ.σ: δε χρειάζεται, διότι την έχω προσέξει Φωτεινή μου),  αφού δεν μπορείς να την πάρεις τη ριμάδα την αυθεντική τσάντα -που την πήραμε εμείς όταν μπορούσαμε- πάρε μια τσάντα του ελληνικού εμπορίου, που κυκλοφορούν πολλές καλές. Γιατί φωνάζει, σκούζει ότι είναι μαϊμού! Γυαλιά δεν έχω προσέξει, αλλά για εμάς τις έμπειρες, η τσάντα φαίνεται». Έλα; Ω! Μοντιέ, τρε μπανάλ ξανά! Ώρα είναι οι βλαχάρες εκτός από τσάντες και γυαλιά, να φοράνε και αρώματα απομιμήσεις, τα νύχια τους να μην κολλητά, τα ρολόγια τους Ελβετικά και τα βρακιά τους να μην είναι μεταξωτά!
Ότι η μέση Ελληνίδα που έχει μείνει άνεργη, απλήρωτη, υποαπασχολουμένη, απολυμένη, βάζει χαρτόνι στα παπούτσια να μην μπαίνει το νερό άμα βρέχει δεν απασχολεί! Ότι στα εμπορικά για είδη βασικής ένδυσης οι έμποροι ξαραχνιάζουνε τα ράφια πάλι, δεν νοιάζει την κυρία Πιπιλή και τις όμοιες της. Και τι; Λιποθυμάνε τα παιδιά στα σχολειά γιατί δεν έχουνε ψωμί; Ε, ας φάνε παντεσπάνι! Από την κανονική, την γαλλική, την γκουρμέ συνταγή, έτσι; Όχι από βλαχιές ελληνικούρες…
Αχ, βρε Φωτεινή! Αχ…
Σε λάθος εποχή θυμήθηκες το fashion editing!

Αλεξάνδρα Τσόλκα (provocateur.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: