14.12.14

Τατσόπουλος: Δεν θα γίνω ούτε Ιφιγένεια, ούτε σωτήρας....

Δεν πρόκειται να ειναι ενας από τους "αναζητούμενους" -για την συμπλήρωση του αριθμού 180- κατά της ψηφοφορίας για την προεδρική εκλογή, είπε ο ανεξάρτητος βουλευτής, Πετρος Τατσόπουλος.
Οπως ...
χαρακτηριστικά ανέφερε, στην εκπομπή του Τάκη Χατζή "Ακραίως"  (ΣΚΑΙ), όπου προσκεκλημένοι  επίσης  ηταν ο Αδωνις Γεωργιαδης και ο δημοσιογράφος  Μάκης Γεωργίου:
«Τα μεγάλα κόμματα υπεκφεύγουν των δικών τους ευθυνών ρίχνοντας την ευθύνη στους βουλευτές. Αν αλλάξω αύριο την ψήφο μου θα με κατηγορήσουν για θέατρο. Ο ένας θα πει ότι είμαι αποστάτης, ο άλλος θα πει ότι είμαι ένας εθνικά ανεύθυνος άνθρωπος. Δεν θα παίξουμε το παιχνιδάκι του αποδιοπομπαίου τράγου. Δεν θα είμαι Ιφιγένεια ούτε ο σωτήρας της χώρας».
Και πρόσθεσε ότι «δεν με έχει πάρει κανείς, δεν είμαι προσεγγίσιμος, δεν πρόκειται να σηκώσω το τηλέφωνο».

«Ζούμε στον αστερισμό της μαγκιάς και του λαϊκισμού. Ποιος θα κάνει τον μάγκα. Οι αγορές γελάνε με το επίπεδο της πολιτικής», συμπλήρωσε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: