2.1.15

Η Βαλλιάνου καταγγέλλει ως ρατσιστική, την απόλυσή της από τον ΑΝΤ1...

newpost.gr


Ως ρατσιστική, βάναυση και προσβάλλουσα προσωπική και επαγγελματική της αξιοπρέπεια καταγγέλλει η δικαστική συντάκτρια Έρρικα Βαλλιάνου την απόλυσή της από τον ΑΝΤ1.

Σε...
επιστολή της προς την ΕΣΗΕΑ η δημοσιογράφος αναφέρει ότι η απόλυσή της, τής στάλθηκε στο σπίτι της με δικαστικό επιμελητή Παραμονή της Πρωτοχρονιάς και θυροκολλήθηκε στην είσοδο της πολυκατοικίας.

Μάλιστα διερωτάται «γιατί τέτοια βιασύνη;»

«Απόλυση που μου ανακοινώθηκε από την διευθύντρια προσωπικού με γνώμονα ρατσιστικό... τα συνταξιοδοτικά χρόνια και επιπλέον το εκβιαστικό δίλημμα να δηλώσω σύνταξη και να λυθεί ομαλά η σύμβαση. Της απάντησα ότι η επιχείρηση έχει δικαίωμα πρόσληψης και απόλυσης και όχι προγραμματισμού της ζωής μας» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια η κυρία Βαλλιάνου προσθέτει ότι την κάλεσε ο διευθυντής κ. Πελέκης ο οποίος της έδωσε τον λόγο του, ότι δεν γνώριζε τίποτα.

Και προσθέτει:

«Για να μπερδέψει ο ίδιος τις ιδιότητες του «αν είναι μάνατζερ ή διευθυντής» και να προσθέσει ότι εκ των υστέρων συμφώνησε. Να απαντήσει στη δική μου ερώτηση «αν έχει για μένα κάποια εναλλακτική λύση» με ένα ξερό όχι.

Και πάλι σε δική μου ερώτηση «αν στις απολύσεις δεν έχει λόγο, μήπως έχει λόγο στις προσλήψεις» μου απάντησε με ένα ναι. Επειδή δεν έγινε άλλη απόλυση δημοσιογράφου από τον ΑΝΤ1 με το ίδιο ή άλλο σκεπτικό. Θεωρώ ότι ήμουν στοχοποιημένη από τον ίδιο και ως ρεπόρτερ έχω καταγράψει σειρά ενδείξεων για τη μεθόδευσή του και επιφυλάσσομαι για τυχόν πρόσληψη που ο ίδιος έχει δρομολογήσει»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: