9.1.15

Μη χάσετε αύριο Σάββατο 10 Ιανουαρίου στο «Καρφί»...


Η εφημερίδα εξασφάλισε μοναδικές προσφορές για τους αναγνώστες της στην ...

έκδοση των 3 ευρώ.

3 ΜΟΥΣΙΚΑ CD

1. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΣΗΣ – ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ

Καλή τύχη - Όποια και να’σαι - Δώσε μου φωτιά - Αυτή η νύχτα μένει

- Προσευχή - Τώρα κλαις, γιατί κλαις - Φέρτε μια κούπα με κρασί -

Βρέχει φωτιά στη στράτα μου - Δε θα ξαναγαπήσω - Μία είναι η ουσία

- Τρελοκόριτσο - Τα δυο σου χέρια πήρανε - Κάθε ηλιοβασίλεμα - Αλήτη

μ’ είπες μια βραδιά - Απόψε στις ακρογιαλιές - Σώσε με - Αυγερινός - O

τρελός - Αυτά τα χέρια - Υπάρχω

2. ΝΙΚΟΣ ΖΩΙΔΑΚΗΣ – ΕΓΩ ΜΩΡΟ ΜΟΥ Σ’ ΑΓΑΠΩ

Δώδεκα χρονών κοπέλι - Σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ - Μυλωνάδες και

μαζώχτρες - Θερισιανό – Ήθελα να ’μουνα εγώ - Παντέρμη Κίσσαμο -

Να μη μου πεις για χωρισμό - Πέρασα πάλι απ’ το στενό - Εγώ μωρό

μου σ’ αγαπώ - Πουλιά μου ταξιδιάρικα - Δε μπορώ μανούλα μου -

Να ’μαστε όλοι μας καλά - Γέμισε ο κόσμος ερωτιές – Μαλεβιζιώτης

- Οι κουρσάροι - Η Ιθάκη μου - Πίνω φωτιά - Ταξίδι αναψυχής - Το

φεγγάρι θα στο πει - Έμαθα την αγάπη - Λόγια με το θεό - Φεύγω και

γεια σου

3. ΜΠΑΜΠΗΣ ΤΣΕΤΙΝΗΣ – 26 ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

Ίσως - Μπορεί - Ό,τι αρχίζει ωραίο - Παναγιά ξενύχτισσα - Με ποιο

δικαίωμα - Τίποτα τίποτα - Άσε με πια - Να χαρείς τα μάτια σου καλέ

(Είναι το κρύο)- Το πουλί - Σήκω χόρεψε κουκλί μου - Είσαι η ζωή μου -

Μείνε αγάπη μου κοντά μου - Φύγε, φύγε - Αν ξαναρχόσουν - Τη ζούλα

μου ανακάλυψαν - Ζούλα σε μια βάρκα μπήκα - Όταν συμβεί στα πέριξ

- Με πολεμάς μπαμπέσικα - Φέρτε μου να πιω - Αποβραδίς ξεκίνησα

- Πάμε τσάρκα - Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει - Δε θα ξαναγαπήσω –

Βραδιάζει - Δε σου έλειπε τίποτα - Γλυκέ μου τύραννε

Δεν υπάρχουν σχόλια: