13.1.15

Μη χάσετε το Σάββατο 17 Ιανουαρίου στο «Καρφί»..





Η εφημερίδα εξασφάλισε μοναδικές προσφορές 

για τους αναγνώστες της στην...
έκδοση των 3 ευρώ.

3 ΜΟΥΣΙΚΑ CD

1. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ – ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ

Όπως παλιά – Ποιος θα το πίστευε – Λόγια φιλικά – Κάνω ένα τσιγάρο 

και φεύγω – Μια μυτιά – Εγώ τα λάθη μου – Στην άκρη της αβύσσου 

– Δρόμος μακρύς– Η μπαλάντα της Κυριακής – Φωλίτσα – Να μπορείς 

(τραγουδούν και οι ΑΤΜΑ) – Εκεί που είσαι ήμουνα

2. ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΟΥΣΑΚΗΣ – ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΘΑ ‘ΝΑΙ ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΜΟΥ

Βάλε μου να πιώ (Αυτή η γυναίκα θα ‘ναι το φινάλε μου) – Στο άδειο 

μου πακέτο – Γιατί γλυκιά μου, κλαις – Μια περιπέτεια – Το βουνό – 

Γέλα, γέλα λοιπόν – Οι χειροπέδες – Οι αετοί λυγίζουνε – Το ράδιο – 

Είσαι μονίμως ερωτευμένη – Τα βάσανα– Βρέστε μου μια γυναίκα με 

μυαλό – Κάθε λιμάνι και καημός – Μακριά μου να φύγεις –Απορώ 

3. ΝΙΚΟΣ ΣΩΠΑΣΗΣ – ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ

Πότε θα κάμει ξαστεριά – Το πουλί– Ο πόνος – Πάντα βαδίζω μοναχός

– Καλόγερος στ’ Αρκάδι–Το αχ θα έχω συντροφιά – Για μια μελαχρινή 

πονώ – Έτσι θα ζήσω τη ζωή– Έκραζα μα δεν κράζω μπλιό – Σίδερο κάνω 

την καρδιά– Θεριό μπροστά στον Χάρο – Της μοίρας αποφάσεις – Σαν 

πάει η ώρα δώδεκα – Ο πλουσιογιώργης – Πες μου το μυστικό σου–

Αναμνήσεις – Ο δυστυχής – Χάρε μου, δεν σου το ‘λεγα - Πολυτεχνείο 

Δεν υπάρχουν σχόλια: