22.1.15

Μη χάσετε εκτάκτως την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου στο «Καρφί»...




Η εφημερίδα εξασφάλισε μοναδικές προσφορές  για τους αναγνώστες της στην...
έκδοση των 3 ευρώ.

3 ΜΟΥΣΙΚΑ CD

1. ΑΝΤΥΠΑΣ - 20 ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Του χωρισμού η ώρα – Η νύχτα – Η μεγάλη σου η ζήλια – Μ’ εκδικήθηκε 

– Πριν χαθεί το όνειρο μας – Αν ήξερες – Σους, σους, σους – Χωρίς 

αυτήν – Αποκλείεται – Εκείνη – Αναμνήσεις – Γειτόνισσα χανούμισσα 

- Η χθεσινή μου η μνηστή - Η βαλίτσα - Είσαι γυναίκα φίλου μου - 

Απαραίτητη μου είσαι - Έτσι μ’ αρέσεις - Γιατί, γιατί, γιατί - Εγώ κι εσύ - 

Άγνωστε εραστή

2. ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΕΡΛΕΓΚΑΣ - ΜΙΑ ΜΟΛΥΒΙΑ

Νικητής – Στο πέταγμα του αετού – Μολυβιά – Να σε ξεχάσω δεν 

μπορώ – Μια γαρδένια η καρδιά μου – Δικά μου τα παράπονα – Με τη 

φωτογραφία σου – Δεν παλεύεσαι – Ζωή που γράφτηκε – Πόση μοναξιά 

– Μοναξιά παντού – Όσα όνειρα – Σε καρτερούν τα όνειρά μας – Εσύ 

δεν πόνεσες – Τι να την κάνω την καρδιά μου – Κι αν πονάς καρδιά μου 

– Ποτέ – Και τι έκανες – Δυο λέξεις – Αν

3. ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΔΡΑΜΟΥΝΤΑΝΗΣ - ΘΕΕ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ

Μανουσάκι – Σώσε με γιατρέ μου – α. Εγώ μικρή μου σ’ αγαπώ, β. Όσο 

βαρούν τα σίδερα – Έσβησ’ αέρας το κερί – Θεέ μου για την αγάπη μας 

(Σκοπός της νύχτας) – Άσπρα και μαύρα – α. Μόνο εκείνος π’ αγαπά, 

β. Καραγκιουλέ γ. Καντάδα – α. Χανιώτικο είναι το νερό, β. Χανιώτισσα 

νεράιδα μου – Μαλεβιζιώτης– Φιλεντέμ – Ακόμη δε σε φίλησα – α. Ο 

Μυριολής, β. Τη μάνα μου την αγαπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: