2.1.15

Μη χάσετε αύριο Σάββατο 3 Ιανουαρίου στο «Καρφί»...


Η εφημερίδα εξασφάλισε μοναδικές προσφορές για τους αναγνώστες της στην έκδοση των...

3 ευρώ.

3 ΜΟΥΣΙΚΑ CD

1. ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΕΛΛΗΣ - 25 ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Εγώ ο ξένος - Γύρισε κοντά μου - Φαρμακωμένα χείλη - Είμαι του

βοριά ο γιος - Ο ταξιτζής - Ανοίχτε τα τρελάδικα - Εσύ μου μιλάς στην

καρδιά μου - Μη μου μιλάτε (Εγώ παρέα θα κάνω με τον πόνο μου)

- Αυτή η νύχτα μένει - Μπορεί να έφυγες - Είσαι εγωίστρια - Γλυκέ

μου τύραννε - Ο λαός τραγούδι θέλει - Είσαι η ζωή μου - Σήκω χόρεψε

κουκλί μου - Άσε με πια – Αποκοιμήθηκα - Δεν έχω που να πάω - Που

σ’ αγαπώ το μετανιώνω - Δεν είναι πόρτα η καρδιά - Ο άνδρας που

χωρίζει - Ναι θα σ’ αγαπώ - Το μήλο - Το απομεσήμερο - Ο κουτάλας, ο

πιρούνας, ο μαχαίρας

2. ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ - ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ

Το Πουλί - Αν ήτανε κυρία - Να χαρείς τα μάτια σου καλέ - Παίζουν τα

μπαγλαμαδάκια – Αχ, ρε παλιομισοφόρια - Ο παίχτης - Που να βρεις -

Ο γιατρός - Κλε - Είδα στον ύπνο μου - Μπουμ - Ήτανε λέει

3. ΠΑΡΙΣ ΠΕΡYΣIΝΑΚΗΣ - ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ

Για ’σε μπαξέ μου τραγουδώ - Άχι και πως το σκέφτηκες - Ελπίδες

- Σαν τη σταγόνα της βροχής - Κοντυλιές της αυγής - Όνειρο το ’δα

πως θα ’ρθεις - Πηδηχτός - Σαν της αυγής την ομορφιά - Κοντυλιές

Λασιθιώτικες - Τα μονοπάτια τα παλιά - Σούστα

Δεν υπάρχουν σχόλια: