20.1.15

Παπανδρέου: Φέρτε μου τον Καραμανλή εδώ μπροστά μου...



...να μου τα πει (BINTEO)...
 "Δεν έχω ακούσει τον κ. Καραμανλή να μιλάει. Φέρτε εδώ τον κ. Καραμανλή, εδώ μπροστά μου να μου τα πει. Γιατί...

δεν τον ακούω πουθενά τον κ. Καραμανλή. Να τον ακούσουμε κι αυτόν κάποια στιγμή" είπε ο πρώην Πρωθυπουργός και επικεφαλής του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών Γιώργος Παπανδρέου στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου "στον ενικό", αναφερόμενος στην υπόθεση με τα στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ και το έλλειμμα της χώρας.

"Θα απολογούμαι εγώ για τις πράξεις του;" διερωτήθηκε ο κ. Παπανδρέου, ο οποίος μίλησε για δύο λαθροχειρίες της κυβέρνησης Καραμανλή.

"Το 2004 έκανε την απογραφή,άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο υπολογίζαμε τις προμήθειες τις στρατιωτικές με αποτέλεσμα αναδρομικά να ανεβούν τα ελλείμματα την εποχή που μπαίναμε στην ευρωζώνη και να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι δεν μπήκαμε με το σπαθί μας. Τραγικό λάθος αναξιοπιστίας. Και τη δεύτερη φορά με το 6% που έλεγε ότι είχαμε έλλειμμα, το οποίο ήταν απάτη, όπως λέει το ευρωκοινοβούλιο" τόνισε ο κ. Παπανδρέου.

Δείτε το βίντεο από το STAR

enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: