21.1.15

Προφυλακιστέοι δύο κατηγορούμενοι για το κύκλωμα εκβιαστών...

Προφυλακιστέοι κρίθηκαν μετά την απολογία τους δύο πρόσωπα που φέρονται να...
εμπλέκονται στο κύκλωμα που δρούσε με έδρα τις φυλακές του Κορυδαλλού, ενώ οι υπόλοιποι τρεις κατηγορούμενοι που απολογήθηκαν για την ίδια υπόθεση αφέθηκαν ελεύθεροι με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα της περιοχής τους.

Όλοι οι κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τις σε βάρος τους κατηγορίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες η κατηγορούμενη δικηγόρος που είχε εκπροσωπήσει τον Παναγιώτη Βλαστό και κρίθηκε προφυλακιστέα, φέρεται να υποστήριξε πως πλέον της δικηγορικής σχέσης δεν είχε οποιαδήποτε προσωπική σχέση με τον Παναγιώτη Βλαστό, τον οποίο γνώρισε πριν από 2 χρόνια όταν διορίστηκε αυτεπαγγέλτως σε δικαστήριό του.

Ο κατηγορούμενος αστυνομικός που αφέθηκε ελευθερος με περιοριστικούς όρους φέρεται να είπε στην απολογία του: «Κάποια άγνωστη σε εμένα γυναίκα έφερε στο σπίτι μου ένα κινητό τηλέφωνο. Το παρέλαβε ο γιος μου. Νόμιζα ότι είναι δώρο. Δεν ήξερα. Αργότερα ο Βλαστός μου είπε στη ΓΑΔΑ ότι μου το έστειλε εκείνος. "Εγώ στο έστειλα" μου είπε και του απάντησα "δεν το θέλω. πάρ' το πίσω". Μου είπε "Κράτα το κάν' το ό,τι θες.’’ Δεν μου ζήτησε να τον βοηθήσω σε απόδραση, ούτε μου έδωσε κάποιος χρήματα. Ήταν βλακεία μου που κράτησα το κινητό»...
πηγή left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: