11.1.15

Χωρίς κόμπλεξ...

«Είμαι η φωνή της ελληνίδας μαμάς»
Οταν ρωτήσεις το μοντέλο, παρουσιάστρια, ηθοποιό (δανείζει τη φωνή της) και ιδιοκτήτρια μικρομεσαίας εποχικής επιχείρησης στις Σπέτσες Νόνη Δούνια τι ήταν αυτό που την ώθησε να «κατέβει» στην πολιτική και μάλιστα να εκτεθεί με τη ΝΔ στην Α' Πειραιά έχει έτοιμη την απάντησή της: «Είμαι...
η φωνή της ελληνίδας μαμάς, η φωνή των ανθρώπων με τους οποίους μιλώ καθημερινά». 
Φαινόταν προετοιμασμένη και για τη δεύτερη ερώτηση, την περίμενε σας λέω. Ρωτήθηκε για τις γυμνές φωτογραφίες που έχουν κατακλύσει το Διαδίκτυο αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση της υποψηφιότητάς της. Χωρίς κανένα κόμπλεξ απαντά: «Δεν μετανιώνω για τίποτα που έχω κάνει στη ζωή μου. Τότε ήμουν 25 χρόνων και ήταν μέρος της δουλειάς μου. Σήμερα είμαι 43 με δύο παιδιά. Σας λέω δεν μετανιώνω, ούτε ντρέπομαι για το παρελθόν μου». 
Ούτε βεβαίως μετανιώνει για ό,τι είπε κάποτε σχετικά με το... τσιφτετέλι: «Χορεύω τσιφτετέλι πάνω σε τραπέζι μόνον εάν δεν είναι το μαγαζί... χαμηλοτάβανο».

"ΒΗΜΑτοδότης"

Δεν υπάρχουν σχόλια: