21.1.15

Παπανδρέου: Η χώρα χρειάζεται συνεργασίες για να προχωρήσει σε αλλαγές...

 BINTEO...
Ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος του "Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών", Γιώργος Παπανδρέου, άνοιξε τα χαρτιά του στην Ελλη Στάη.
«Εγώ δεν έπαιξα τη χώρα στα ζάρια. Θα μπορούσα ως πρωθυπουργός να...
ρίξω τη ζαριά και αν δεν μου βγει θα την πλήρωνε ο ελληνικός λαός. Εγώ όμως σήκωσα το βάρος αυτής της απόφασης», είπε και υποστήριξε, πως, «η χώρα χρειάζεται συνεργασίες για να προχωρήσει σε αλλαγές».
Για τις Κάννες, τόνισε: «ότι εγώ ήθελα με δημοψήφισμα να αποφασίσει ο ελληνικός λαός».

Σε ερώτηση, αν με το νέο του κόμμα προτείνει γίνει δημοψήφισμα, απάντησε: «Θεωρώ ότι ένα σχέδιο δικό μας που εμείς θα προτείνουμε στους Ευρωπαίους, όχι η τρόικα, με ποιοτικές αλλαγές, όχι λιτότητα, το οποίο θα συμφωνήσουμε μαζί τους με ελάφρυνση του χρέους μας είναι η πρόταση για δημοψήφισμα. Αυτή η συμφωνία να πάει στον ελληνικό λαό. Καλώ το ΣΥΡΙΖΑ και όλους τους αρχηγούς να πάρουν θέση».

Για το θέμα της συνεργασίας: «Αν υπάρχει μια προοδευτική πρόταση είμαι ανοικτός, αλλιώς ας μείνω στην αντιπολίτευση να ακούγεται μια φωνή».

Ωστόσο, ο κ.Παπανδρέου υποστήριξε ότι δεν μπορεί να συνεργαστεί με τον κ.Σαμαρά όπως εξήγησε: «Με τον κ. Σαμαρά δοκιμάστηκε η συνεργασία, θεωρώ ότι έκανε τεράστια λάθη, με σκληρή λιτότητα, και χάσαμε την αξιοπιστία μας».

«Προσωπικά είναι φίλος μου ο Σταύρος Θεοδωράκης, ωστόσο είναι λίγο θολό τι εκφράζει το Ποτάμι».

«Παρότι είμαστε νεογέννητο κόμμα, 20 ημερών, θα κάνουμε την έκπληξη και θα είμαστε στη Βουλή».

«Έχω γράμμα του κ. Τρισέ, που έλεγε ότι θα κλείσουν τις κάνουλες προς τις τράπεζες. Διαφωνώ ότι μπορούσαμε να θέσουμε κούρεμα των ομολόγων μας το 2009. Διαπραγματευτήκαμε το μεγαλύτερο κούρεμα των τελευταίων δεκαετιών. Δεν μπορούσαμε να πάμε σε άτακτη χρεοκοπία που θα έδιωχνε την Ελλάδα από ευρώ».

Στην ερώτηση γιατί δεν απέσυρε την εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση έγκαιρα και γιατί συνέχιζε να ψηφίζει τα νομοσχέδια απάντησε: «Δεν ρίχνουμε εμείς οι Παπανδρέου κυβερνήσεις. Στάθηκα και η΄θελα να πετύχει η κυβέρνηση. Τα κάνανε μαντάρα, δεν κάνανε τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, φορτώσανε με ΕΝΦΙΑ κι άλλους φόρους τους πολίτες και δεν μπόρεσαν να βγουν στις αγορές. Αυτή ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία του κ. Σαμαρά».
 Δείτε ολόκληρη την συνέντευξη Παπανδρέου στο thetoc.gr, ΕΔΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: