8.5.15

"Δεν είμαι καλά, δε μπορώ να συνέλθω..."...

Αν τον είχα μπροστά μου θα του έκοβα τα χέρια, λέει η μητέρα της Αννυ για τον παιδοκτόνο
 "Δεν είμαι καλά, δε μπορώ να συνέλθω, νιώθω ότι έχω...
πεθάνει και εγώ", είναι τα πρώτα λόγια της μανας της Αννυ, λίγες ώρες μετά την προφυλάκισή της.

"Δε γνώριζα τίποτα, που να φανταζόμουν ότι θα γίνονταν έτσι τα πράγματα, είναι δυνατόν να λένε ότι γνώριζα, πώς θα άφηνα το ίδιο μου το παιδί σε ένα τέτοιο φρικτό άνθρωπο; Θέλω να τιμωρηθεί για αυτό που έκανε, θέλω να τιμωρηθεί ο φονιάς του παιδιού μου, αν τον είχα μπροστά μου θα του έκοβα μόνη μου τα χέρια, αυτά τα χέρια με τα οποία σκότωσε το παιδί μου", λέει συγκλονισμένη και ξεσπά σε λυγμούς. 

Στο σπίτι της οδού Αβέρωφ, όπου φιλοξενήθηκε η 25χρονη με τη μικρή Αννυ από τον κύριο Διομήδη, κανείς δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί: "Ήταν και είναι φρικτό αυτό που συνέβη, άλλαξε ξαφνικά από τη μία στιγμή στην άλλη όλη μου η ζωή. Ξαφνικά βρέθηκα να καταθέτω στους αστυνομικούς για μία υπόθεση που δεν πήγαινε ποτέ στο μυαλό μου ότι θα εξελισσόταν με αυτό το φρικτό τρόπο. Είμαι σε πολύ κακή ψυχολογική κατάσταση και προσπαθώ να είμαι στο πλευρό της μητέρας της Άννυ μου το έχει ζητήσει και η ίδια μιλώντας μου συνεχώς στο τηλέφωνο. Για το Σάββα δε ξέρω τι να πω, δεν είχα ιδέα για όλα αυτά τα οποία τώρα ένα ένα βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας και τα μαθαίνω με έκπληξη. Θα μου πεις που να ξέρεις τι κάνει ο άλλος στη ζωή του. Μιλάμε όμως για έναν άλλο άνθρωπο…", λέει ο κ. Διογένης 

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: