28.5.15

Ο Άδωνις προβλέπει τώρα απώλεια εθνικού εδάφους! ...


ΒΙΝΤΕΟ...
Τι άλλο θα βρει για να τρομοκρατήσει την κοινωνία ο συνεπής μνημονιακός τηλε-πολιτικός;
Η...
ρήξη με την Ευρώπη μπορεί να σημάνει ακόμη και απώλεια εδάφους για την Ελλάδα, είπε με ύφος στρατηγού ο Άδωνις Γεωργιάδης, στον τηλεοπτικό σταθμό Action24. Οι δηλώσεις του προκάλεσαν ακόμα και την αντίδραση των παρουσιαστών.

Εγώ είμαι ιστορικός και οφείλω να το πω

Ο κοινοβουλευτικό εκπρόσωπος της Ν.Δ. επανέλαβε επίσης τα περί... Μικρασιατικής Καταστροφής σε περίπτωση ρήξης με τους εταίρους και συμπλήρωσε: «Εγώ πιστεύω ότι στο τέλος θα έχουμε απώλεια εθνικού εδάφους. Εγώ είμαι ιστορικός και οφείλω να το πω. Δυο φορές τον 20ό αιώνα η Ελλάδα συγκρούστηκε με τη Δύση» είπε και αναφέρθηκε στις δύο αυτές περιπτώσεις, ή μία το ’74 με το πραξικόπημα στην Κύπρο και η άλλη «το 1920 που έφερε τον Βασιλιά ενώ οι σύμμαχοι έλεγαν όχι».


Αναμένουμε σε επόμενη τηλεοπτική του εμφάνιση, ο Άδωνις να επιστρατεύσει και το σενάριο με τον Γκοτζίλα στην Ακρόπολη!

Και επειδή έχουμε μνήμη... Ο Άδωνις με έπαρση παραδεχόταν ότι ξεπούλησε μαρίνες. Αλλα φαίνεται οι μαρίνες δεν είναι εθνικό έδαφος, είναι εθνικά ύδατα!



"Παπαλάμπραινα"

left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: