13.5.15

Ο Βενιζέλος ισχυρίζεται οτι εχει υποστεί κι αυτός πολιτική φθορά ...


...από την υπόθεση του Άκη ...
Κατά την κατάθεση του ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, ο Βενιζέλος  υποστήριξε ότι κι ο ίδιος έχει υποστεί πολιτική φθορά από την υπόθεση του Άκη Τσοχατζόπουλου.

«Η ζημιά της...
παράταξης και του κόμματος στις εκλογές του 2012 ήταν τεράστια», είπε και συνέχισε: «Είμαι πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, έχω διατελέσει αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, υπουργός. Η παράταξη μου έχει υποστεί πολιτική φθορά από την υπόθεση που εκδικάζεται. Εσείς δικάζετε την υπόθεση από την αρχή και υπάρχει το τεκμήριο αθωότητας. Δημοσιογραφικά, πολιτικά, κοινωνικά η ζημιά που έχει υποστεί το κόμμα μας είναι τεράστια. Από αυτήν την υπόθεση κρίθηκαν οι εκλογές του 2012».

Παράλληλα,  υπεραμύνθηκε του νόμου περί ευθύνης υπουργών επισημαίνοντας ότι ευτυχώς που υπάρχει το Σύνταγμα διότι αλλιώς κάθε πολιτική απόφαση μπορεί να μετατραπεί σε ποινική.

Απαντώντας σε ερώτηση της πολιτικής αγωγής σχετικά με τους ισχυρισμούς του Άκη Τσοχατζόπουλου ότι οι κατηγορίες σε βάρος του είναι κατασκευασμένες και εάν έχει πέσει κάτι σχετικό στην αντίληψη του, ο Βενιζέλος είπε: «Στην αντίληψη μου έχει υποπέσει η απόπειρα πολιτικού θανάτου του ΠΑΣΟΚ».

Πολιτική Αγωγή: Ο κ. Τσοχατζόπουλος υπέπεσε σε κάποια δυσμένεια;

Βενιζέλος: Μετά την έναρξη της ποινικής διαδικασίας, προφανώς, άλλαξε το κλίμα.

Στο μεγαλύτερο μέρος της κατάθεσης του ο Ευάγγελος Βενιζέλος ήταν καθισμένος σε αντίθεση με τον Κώστα Σημίτη ο οποίος παρέμεινε όρθιος επί περίπου τέσσερις ώρες. «Είμαι λιγότερο αθλητικός από τον κ. Σημίτη», σχολίασε γελώντας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: