26.5.15

Ό,τι συμφορά ήταν να μας βρει μας βρήκε...

Λοβέρδος: Θέλω και θα είμαι υποψήφιος αρχηγός
Δεν υπάρχει βεβαιότητα, αλλά πάντως πιθανότητες ανάκαμψης (του ΠΑΣΟΚ) έχουμε...
«Εγώ και θέλω να το κάνω αυτό και απ’ ό,τι φαίνεται θα είμαι» τόνισε, μιλώντας στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στον Real FM 97,8 ο Ανδρέας Λοβέρδος, απαντώντας στην ερώτηση αν θα είναι...
υποψήφιος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ.

«Κοιτάξτε, βγάλαμε συνέδρους. Άρα η τυπική προϋπόθεση για να είναι ένας υποψήφιος πρόεδρος, έχει πια υπάρξει. Η αίσθηση που έχω –γιατί πρέπει πάντα να ξέρεις γιατί μιλάς- εγώ και θέλω να το κάνω αυτό και απ’ ό,τι φαίνεται θα είμαι» ανέφερε χαρακτηριστικά ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.

«Ερωτηθείς σχετικά με το πώς προχωράει η εσωκομματική διαδικασία στο ΠΑΣΟΚ αλλά και τι προσδοκίες υπάρχουν από το συνέδριο, ο κ. Λοβέρδος σημείωσε:

«Οι διαδικασίες της Κυριακής που έγιναν και ανεδείχθησαν οι σύνεδροι, ήταν μια απόδειξη ότι εμείς είμαστε ως κόμμα –αν το παρομοιάζαμε με ψάρι- δεν είμαστε αφρόψαρο, να το πιάνει ο πρώτος ψαράς και να το τελειώνει. Μάλλον ψάρι του βυθού είμαστε. Γιατί, προσήλθαν 30.000 στις κάλπες. Όσο κι αν εδώ κι εκεί κάποιος μπορεί να παραπονέθηκε για κάποια αταξία, προσήλθαν 30.000. Και οι δυνάμεις μας στην τοπική αυτοδιοίκηση, στο φοιτητικό χώρο και στον συνδικαλισμό, δείχνουν ότι εμείς έχουμε πιθανότητες ανάκαμψης.

Δεν υπάρχει βεβαιότητα, αλλά πάντως πιθανότητες ανάκαμψης έχουμε. Ό,τι συμφορά ήταν να μας βρει μας βρήκε. Μας βρήκαν όλες οι συμφορές. Δεν υπάρχει κάτι που να μην το πάθαμε. Και τώρα πιστεύω, αν δείξουμε σοβαρότητα, μπορούμε τις επόμενες μέρες να πάμε και στο συνέδριο και στην εκλογή αρχηγού, καινούργιου αρχηγού, που θα μας φέρει αρκετό κόσμο πάλι κοντά μας» επεσήμανε ο κ. Λοβέρδος.

Ακούστε το ηχητικό, ΕΔΩ...

πηγη enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: