18.8.15

Μανώλης Γλέζος: Γλέζος: Κάποιοι μου έχουν πει να σκάσω!...


 -Η συμφωνία είναι απαράδεκτη.

-Εγώ θα είμαι υποψήφιος με όσους μείνουν πιστοί στα οράματα του ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε η Αριστερή Πλατφόρμα, ούτε όσοι βρίσκονται στο Μαξίμου εκφράζουν αυτά τα οράματα.
ΒΙΝΤΕΟ...

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

«Αλλο το Μαξίμου, άλλο ο ΣΥΡΙΖΑ» τονίζει ο Μανώλης Γλέζος, μία μέρα μετά το δριμύ κατηγορώ του, κατά του Αλέξη Τσίπρα.
Το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς εξέφρασε την άποψη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι...
πλέον κομμένος στα τρία, το κόμμα του Μαξίμου, το κόμμα Λαφαζάνη και το κομμα της ΚΟΕ σημειώνοντας πως όλα οσα έγραψε στην επιστολή που ανήρτησε στην ιστοσελίδα του Κινήματος Ενεργών Πολιτών, αφορούν τον ελληνικό λαό και την ηγετική ομάδα του Μαξίμου.

«Η μορφή του νομίσματος δεν είναι καταλυτική για το ρόλο του νομίσματος. Αν ο Λαφαζάνης θεωρεί ότι η μορφή του νομίσματος ανατρέπει το ρόλο του νομίσματος να μας το πει», τόνιζε μιλώντας για τις θέσεις του Παναγιώτη Λαφαζάνη και διερωτήθηκε «γιατί δεν κάλεσε ένα συνέδριο από οικονομολόγους να ολοκληρώσουν μια συζήτηση για τη μορφή και το ρόλο του νομίσματος;»


«Εγώ θα είμαι υποψήφιος με όσους μείνουν πιστοί στα οράματα του ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε η Αριστερή Πλατφόρμα, ούτε όσοι βρίσκονται στο Μαξίμου εκφράζουν τα οράματα του ΣΥΡΙΖΑ όταν αυτός δημιουργήθηκε».

Ο κ. Γλέζος υπογράμμισε ότι «αφέντης είναι τα μέλη του κόμματος και πρέπει να ακουστούν» και υποστήριξε ότι κάποιοι του έχουν πει να σκάσει. «Μου έχουν πει κάποιοι "σκάσε". Τι θέλει κι ανακατεύεται ο γέρος και εγώ τους απαντώ με ρήσεις του Σόλωνα, ότι πολίτης είναι αυτός που έχει υποχρέωση να ανακατεύεται στα κοινά» είπε χαρακτηριστικά.  
Δείτε το Βίντεο, ΕΔΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: