28.8.15

Ραχήλ: Περιμένω τη Ζωή για να αποφασίσω τι θα κάνω...

Θα περιμένει τη Ζωή Κωνσταντοπούλου για να αποφασίσει τι θα πράξει κατά τις επικείμενες εκλογές η βουλευτής της Λαϊκής Ενότητας Ραχήλ Μακρή, όπως δήλωσε σήμερα Παρασκευή.  
Η ίδια εμφανίστηκε ιδιαίτερα ...αιχμηρή ως προς τη σύνθεση της νέας υπηρεσιακής κυβέρνησης, ενώ δεν παρέλειψε να στρέψει για ακόμη μία φορά τα βέλη της εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή την υπογραφή του νέου Μνημονίου.

 
«Πρέπει να πω ότι, (η κυρία Κωνσταντοπούλου) δεν είναι ακόμα κόμμα και οι αποφάσεις μου δεν έχουν ακόμα ισχύ, αφού δεν έχω ακόμα κάνει καμία συμφωνία. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αποσυρθεί από την πολιτική σκηνή και θα πρέπει να συνεχίσει. Τώρα, με ποιόν τρόπο, θα τον βρει η ίδια. Εγώ θέλω να πιστεύω ότι θα συνεχίσει η κυρία Κωνσταντοπούλου», είπε χαρακτηριστικά η κ. Μακρή, μιλώντας στον ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ FM.

Παράλληλα, δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά της για τη συμμετοχή συγκεκριμένων προσώπων στο νέο υπηρεσιακό κυβερνητικό σχήμα. «Ιδιαίτερα ενδιαφέρον το κομμάτι της τοποθέτησης του υπουργού Εθνικής Άμυνας που αποδεικνύει ότι η 'παράγκα' δεν έχει χρώμα και κόμμα. Η παράγκα εννοώ, των εξοπλιστικών με τα δισεκατομμύρια ευρώ, τα οποία έχουν κλαπεί από τις τσέπες του ελληνικού λαού εδώ και χρόνια. Όποιος γνωρίζει ποιός είναι ο κ. Γιάγκος και ο κ. Χηνοφώτης, όποιος γνωρίζει ποιες είναι οι σχέσεις τους με την Ν.Δ. και με όλα τα κόμματα και όποιος γνωρίζει την τελευταία σύμβαση που υπέγραψαν, τη μοναδική δηλαδή, τα τρία χρόνια για τα πεντακόσια εκατομμύρια ευρώ για την εταιρεία Lockheed… Αυτός γνωρίζει ποιες είναι οι σχέσεις. Την υπέγραψε ο κ. Καμμένος με τον κ. Τσίπρα βέβαια. Συμβάλλει και ο κ. Τόσκας, είναι ο κ. Καμμένος. Όλο αυτό, αποδεικνύει ότι, όποια κυβέρνηση και να είναι, η παράγκα συνεχίζει να υπάρχει. Έχω στοιχεία για αυτά που λέω. Αν με φωνάξει εισαγγελέας, έχει ήδη τα στοιχεία, τα οποία αναφέρω», είπε η κ. Μακρή.

Ερωτηθείσα, εξάλλου, για ποιους λόγους διαφοροποιήθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ, καταψηφίζοντας το «Μνημόνιο 3», η βουλευτής της Λαϊκής Ενότητας απάντησε: «Κατ’ αρχήν, εγώ είμαι μέλος της κοινοβουλευτικής ομάδας, γιατί δεν ήθελα το όνομά μου να συνδέεται σε καμιά περίπτωση με αυτή τη κυβέρνηση κι αυτή τη κοινοβουλευτική ομάδα, καθώς δεν υπήρξα μέλος του κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ, τον οποίο τιμώ ως κόμμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: