31.8.15

Ο Μητρόπουλος επιμένει: Μου την έχουν στήσει...

Ωστόσο, απέφυγε και σήμερα, να δώσει ονόματα.
"Δεν μπορώ να τα πω", είπε...
Για «σχεδιασμένη και πρωτοφανή αθλιότητα» που στόχο έχει να τον πλήξει πολιτικά έκανε λόγο ο κ. Αλέξης Μητρόπουλος κατά την έναρξη της συνέντευξης τύπου που παραχωρεί αυτή την ώρα σε αίθουσα της Βουλής.

Απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους ζήτησε...

«αντί συγνώμης να αναζητήσετε την αλήθεια» και πρόσθεσε «σας έχω τα χαρτιά της στρατολογίας μου. Δείτε πόσες φορές είχα φυλακιστεί επι δικτατορίας. Σας ζητώ αντί συγνώμης για τις υπερβολές που είπατε να αναζητήσετε την αλήθεια απέναντι στα παιδιά σας, τις οικογένειές σας, τις φιλενάδες σας».

Ο ίδιος στην εισαγωγική του τοποθέτηση επέλεξε να κάνει αρκετές προσωπικές αναφορές στην σχέση του με τον κ. Αλέξη Τσίπρα την περίοδο που -όπως υποστήριξε- ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ τον παρακάλαγε για να μπει στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ.


«Ο Πρόεδρος έχει ενημερωθεί το 2010 όταν με παρακάλεσε να ηγηθώ του ψηφοδελτίου παραπονεμένος που τον είχαν εγκαταλείψει ο  Κουβέλης και ο Αλαβάνος. Του είχα πει: «πρόεδρε υπάρχει αθλιότητα απέναντι μου» και μου απάντησε «έχεις καλά άντερα Αλέξη».


Υποστήριξε ότι η επίθεση που δέχεται το τελευταίο διάστημα με αφορμή φορολογική υπόθεση προέρχεται από το εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ. Πρόσθεσε δε πως ο ίδιος επιμένει στην συμφωνία που είχε με τον κ. Αλέξη Τσίπρα το 2010 και δήλωσε πως «δεν αποχωρώ από τον ΣΥΡΙΖΑ όπως έκαναν άλλοι αγαπημένοι του σύντροφοι. Δεν αποχωρώ και ελπίζω ότι μακροπρόθεσμα θα ευοδωθούν τα οράματά μας».

Ωστόσο σε άλλο σημείο άφησε να εννοηθεί ότι ακόμα και αν επέλθει διαζύγιο με τον ΣΥΡΙΖΑ ο ίδιος θα εξακολουθήσει να εκπροσωπεί τους πολίτες του υπόλοιπου Αττικής.

Σημείωσε ότι «σε προσωπικές συνομιλίες με τον κ. Τσίπρα μου εγγυήθηκε ότι θα αρθεί υπεράνω των συντροφικών μαχαιρωμάτων και θα αποφασίσει την δική μου ελεύθερη συνεργάσιμη συμβολή που απεδείχθη και από τις ολονύκτιες κρίσιμες συνεδριάσεις της Βουλής».

Είπε ότι από την συνομιλία του με τον κ. Παναγιώτη Νικολούδη κατάλαβε ότι πίσω από την εναντίον επίθεση υπάρχουν στελέχη από την κυβέρνηση και τον ΣΥΡΙΖΑ χωρίς όμως να τους κατονομάσει.«Δεν θα αφήσω κανένα μέσα από το ΣΥΡΙΖΑ να με σπιλώσει μέσα από αυτή την αθλιότητα» είπε, ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης Τυπου παραδέχτηκε, πως, "δεν μπορώ να τα πω (τα ονόματα)". 

 «Διάβασα τον Βουτση που είπε,  ότι η διαφορά μας είναι ιδεολογική και όχι η προσωπική υπόθεση. Δεν αρκούμαι με αυτό. Στην διάσκεψη τους είπα, σας ευχαριστώ που από το 3% ηγήθηκα του αυτοδιοικητικού ψηφοδελτίου. Σας ευχαριστώ που σεβαστήκατε την επιθυμία μου να μην γίνω υπουργός. Στον δεύτερο ανασχηματισμό μου προτάθηκε υπερυπουργείο. Ως πρώτος βουλευτής Αττικής είμαι στο πλευρό αυτών που κακουχούν λόγω των μνημονίων, θα είμαι κοντά στο λαό και δεν θα επιτρέψω με πρόσχημα κατασκευασμένη υπόθεση να με σπιλώσουν», ανέφερε επίσης.

πηγη protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: