11.8.15

Ο θηλασμός που προκαλεί αντιδράσεις...

Χάμος στο Διαδίκτυο με τη μητέρα που θηλάζει ταυτόχρονα τον γιο της και τον φίλο του!...στα social media (ΦΩΤΟ)...
H Jessica Anne Colletti, ζει στην Πενσυλβάνια των ΗΠΑ. Είναι μια μητέρα ενός 16μηνου αγοριού. Είναι φανατικά υπέρ του... βρεφικού θηλασμού και αυτό το αποδεικνύει και από τις φωτογραφίες που ανεβάζει στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook. Σε πολλές από αυτές θηλάζει το παιδί της.
Δεν υπάρχει τίποτε το αισχρό, τίποτε το μεμπτό. Υπάρχει μόνο η μητρική αγάπη. Η Jessica Anne, όπου σταθεί και όπου βρεθεί μιλάει για τα οφέλη του βρεφικού θηλασμού. Μια φωτογραφία όμως που ανέβασε και την δείχνει από το ένα στήθος να θηλάζει τον γιο της και από το άλλο να θηλάζει το παιδί της καλύτερης της φίλης, φαίνεται ότι ενόχλησε κάποιους.

«Ο γιος μου στα δεξιά είναι 16 μηνών και ο γιος της φίλης μου 18 μηνών. Τον προσέχω όσο εκείνη δουλεύει και τους ταΐζω και τους δύο εδώ και ένα χρόνο! Υπάρχει τόσο μεγάλη αγάπη ανάμεσα σε αυτά τα αδέρφια εξ γάλατος, είναι ένας ιδιαίτερος δεσμός ανάμεσα σε όλους μας.», γράφει στη φωτογραφία της.
Με το που ανέβηκε η φωτογραφία και σε ελάχιστα λεπτά, γέμισε από like. «Μπράβο, είσαι εκπληκτική» έγραψαν πολλές μανούλες. Όμως μετά από λίγο άρχισαν οι αντιδράσεις: «Είσαι σοβαρή; Τι κάνεις; Ντροπή σου» έγραψαν πολλές. Μια άλλη συμπλήρωσε: «Θα ήμουν αναστατωμένη εάν κάποια τάιζε τα μωρά μου, είμαι η μαμά τους και θα ένιωθα πολύ λάθος το να ταΐζω το μωρό ενός άλλου.» ενώ μια άλλη ήταν περισσότερο καυστική: «Πιστεύω ότι ο θηλασμός είναι ένας ιερός δεσμός που πρέπει να μοιράζεται μόνο ανάμεσα σε μία μαμά και ένα μωρό. Πιστεύω ότι εάν θηλάζεις το μωρό ενός άλλου ξεπερνάς τα όρια. Εκτός και εάν στο έχουν ζητήσει. Αλλά ακόμη δεν είμαι σίγουρη για αυτό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: