15.8.15

Η εφημερίδα "Freddo" κυκλοφορεί...




...και διαβάζεται... μονορούφι, εκτάκτως σήμερα... 
Εκτάκτως σήμερα, Σάββατο 15 Αυγούστου, η νέα εφημερίδα Freddo, διαβάζεται μονορούφι
στα περίπτερα όλης της χώρας... 
Το νέο έντυπο που δεν έρχεται για να προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες, πολυεφημερίδες της Κυριακής, αλλά για να καλύψει ένα...
μεγάλο κενό και να εξελιχθεί στη νέα αγαπημένη κυριακάτικη 

Διαβάστε σημερα στη Freddo: 

• “Μου έταξαν 3.000 ευρώ για τα αυγά της ηρωϊνης. Εμπλεξα γιατί θα 

πέταγαν την οικογένειά μου στο δρόμο”. Αποκλειστικά στη “F” η δραματική απολογία 

του “Πίου”. Από σταρ της διαφήμισης, βαποράκι για την επιβίωση. 

Mr. LAK έκλεισε την πόρτα στην κολλητή του. 

ιπποτών. 

• Γαβαλάς VS Λιακουνάκου. Τέλος εποχής για μια πολύ δυνατή φιλία. Γιατί ο 

• Αλεξαντερ Τάσου. Ο Ελληνας που έβαλε τα γυαλιά στη Lady Gaga. 

• Ρέμος - Φιλιππίδης - Παντελίδης. Συνάντηση “γιγάντων” στο νησί των 

• Ανδρες, σπεύσατε! Η Στέλλα Δημητρίου δηλώνει ελεύθερη. 

• Θρίλερ με τη διαδικασία. Ο Τσίπρας πάει σε εκλογές. 

Μαζί 2 SUPER προσφορές για όλους τους αναγνώστες! 

ΠΑΟΛΑ - LIVE | ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ | 2ΠΛΟ CD

Ενα εκπληκτικό διπλό LIVE που περιλαμβάνει τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ΠΑΟΛΑ! 

Γίνε μαζί μου ένα | Να μ’ αφήσεις ήσυχη θέλω | Στόχος |Κουβέντα Στην Κουβέντα |Είσαι Τρελός | 

Το Αμαρτωλό | Σφύριξα Κι Έληξες | Είσαι Ότι Να Ναι (Παίζεις Με Τα Μάτια) |Σημειώσατε Διπλό 

| Δε ‘ξηγήθηκες καλά | Το Λάθος Μου Το Τελευταίο | Άκουσα  | Κατέβα Θεέ Μου Χαμηλά  | 

Πουτάνα Στη Ψυχή | Τι Σε Πιάνει | Απόψε Φόρα Τα Καλά Σου |Πες Το Μου Ξανά  | Πηδάω Τα 

Κύματα | Φταις | Αν Είσαι Ένα Αστέρι | Φεγγάρια Χάρτινα | Η Νύχτα Δυο Κομμάτια |Συγνώμη | 

Φεύγω Για Μένα | Δυόμιση | Απαγορεύεται Να Σ’ Αγαπάω  | Μάζεψε Τα Πράγματα Σου | Θα 

Κάνω Ζημιές  | Φεύγοντας | Παλιόκαιρος  | Σου Χρειάζεται | Δικαίωμα Μου | Κακομαθημένο | Να 

‘Χα Πέτρινη Καρδιά  | Στολίδι Είσαι Μόνη Σου | Άραγε  | Θα Πρέπε | Ένα Σημάδι Σου Μόνο  | Μα 

Ποτέ Μην Ξεχάσεις | Τι Όνειρα Να Κάνω | Μη Ρωτάς Το Γιατί | Θα Θέλα Να Σουν Εδώ | Είσαι 

Μια Πληγή Ακόμα | Η Σκόνη | Έμεινα Εδώ | Κράτα Με

Ακόμη, Βαγγέλης Κονιτόπουλος | Όλα τα νησιώτικα

Ένα μοναδικό νέο CD με 41 νησιώτικα που θα σας ξεσηκώσουν! 

Η τράτα μας η κουρελού | Λυγαριά  | Έλα να πάμε σ’ ένα μέρος  | Σούστα | Σ’ αγαπώ να το 

θυμάσαι | Έκανα μ’ όλες κόρτε | Το λουλουδάκι του μπαξέ  | Η καρδιά μου κάνει τράκα 

Η αγάπη μου στην Ικαριά | Χορέψετε χορέψετε | Βιτζιλαιαδίστικος | Γιάντα  | Στον Απόλλωνα στη 

Νάξο | Στον Πύργο και στον | Μια μικρή από την Εγνούσα | Μέχρι να πεθάνει ο χάρος | Σούστα 

Νάξου| Ντάρι ντάρι |  Καναρίνι μου γλυκό | Δεν ξημερώνει | Συλιβριανό | Έχω μια δίψα | 

Εναυάγησα στο πέλαγος (Η θεομηνιά) | Τα ματάκια σου |Πότε πότε | Καπετάνιε Λέκκα Γιάννη | 

Νιώθω ανεμοστρόβιλο | Έτσι κι αλλιώς | Δεν | Όλοι με βλέπουν κι απορούν | Μετά από χρόνια | 

Καπετάν Γιάννης Σκοπελίτης | Δεν μου δίνει σημασία | Σούστα Αιγαίου | Όλοι στην κόλαση θα 

πάμε | Σόλο τσιφτετέλι | Όλες οι βρύσες του ντουνιά | Τσιριγώτικο |Τώρα μες στη Τζια | Χορέψτε 

χορέψτε | Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία 

Και η απλή έκδοση μόνο με 1 ευρώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: