8.8.15

H εφημερίδα "Freddo" κυκλοφορεί Κυριακή και διαβάζεται... μονορούφι...





 ...στα περίπτερα όλης της χώρας...
ΑΥΡΙΟ, Κυριακή 9 Αυγούστου, η εφημερίδα Freddo, διαβάζεται μονορούφι στα περίπτερα όλης της χώρας... 
Το νέο έντυπο που δεν έρχεται για να προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες, πολυεφημερίδες της Κυριακής, αλλά για να καλύψει ένα μεγάλο κενό και να εξελιχθεί στη νέα αγαπημένη  
κυριακάτικη συνήθεια.

Διαβάστε ΑΥΡΙΟ στη Freddo: 

• Συγκλονίζει ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής, “Εχω κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, ο εγωισμός με οδήγησε στα άκρα. Είμαι...
πάμφτωχος για χάρη της Τέχνης”. Η 

συνέντευξη στη Νανά Παλαιτσάκη για το σκοτεινό παρελθόν, την καταξίωση και τη νέα 

ταινία για τη ζωή του Νίκου Καζαντζάκη. 

Ολυμπιακό” 

σπουδαίος ηθοποιός μιλάει για όλους και για όλα. 

στον “Μαζώ” 

•  Καμπιασο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στη F. “Θα δώσω τα πάντα για τον 

• Γιάννης Μπέζος: “Ο Ρουβάς δεν μπορεί να παίξει στην Επίδαυρο”. Ο 

• Θωμάς Λιακουνάκος. Λουλουδοπόλεμος πριν από τη δίωξη. Τα… έσπασε 

• Βάσω Βιλεγκας. “Δεν με φλερτάρει κανείς, μας έφαγε το Facebook” 

• Πατήρ Αετιος. Από τους Iron Maiden σε μονή στην Ανδρο. Ο φίλος των 

ΠΥΞ ΛΑΞ που έγινε καλόγερος. 

Μαζί 2 SUPER προσφορές για όλους τους αναγνώστες! 

ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ   LIVE 2ΠΛΟ CD

Δύο μεγάλες λαϊκές φωνές… ΜΑΖΙ! Ο Βασίλης Καρράς και ο Νίκος Μακρόπουλος ερμηνεύουν 

τις πιο μεγάλες τους επιτυχίες, σε ένα συγκλονιστικό LIVE  Αυτή την Κυριακή αποκτήστε κι εσείς 

τώρα το διπλό CD που… τα σπάει!

CD 1  ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Νίκος Μακρόπουλος      

ΑΠΟΨΕ  ΧΩΡΙΖΩ | ΔΩΔΕΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑ | ΔΥΣΚΟΛΗ ΝΥΧΤΑ | ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ | 

ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ | ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΑ ΜΙΛΑΣ  | ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ | 

ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΩ | ΚΡΙΣΗ | ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ | ΠΑΡΑΤΑ ΜΕ | ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ 

ΠΑΡΑΠΟΝΑ | ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΧΩΡΙΣΜΟΥ | ΚΙ ΕΜΕΙΝΑ ΕΔΩ | ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΚΕΝΟ | 

ΚΟΠΗΚΑ ΣΤΑ ΔΥΟ  | ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ | ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ | ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ | ΤΟ ΟΝΟΜΑ 

ΣΟΥ ΑΚΟΥΩ

CD 2 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Βασίλης Καρράς            

ΜΗ Μ ΑΓΑΠΑΣ | ΕΠΕΙΓOΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ | ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΑ | ΠΡΙΓΚΙΠΕΣΣΑ | ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ 

|ΠΟΥ ΠΑΣ | ΟΛΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ | ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΒΓΩ (BAR) | ΤΙ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΓΙΑ 

ΜΕΝΑ | ΜΗ ΧΑΘΕΙΣ | ΟΤΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ | ΔΕΣ ΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ | ΤΑ 

ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ | ΑΠΟΡΩ ΑΝ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΤΥΨΕΙΣ  | ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ | ΕΙΣΑΙ 

ΠΑΝΤΟΥ | ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ | ΠΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΦΥΓΕΙ | ΔΕ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ | ΑΣ ΤΗΝ ΝΑ ΛΕΕΙ 

| ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥ | ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ | ΔΕ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ROCK VERSION | ΔΕ ΛΕΣ 

ΚΟΥΒΕΝΤΑ | ΤΕΤΟΙΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΣΕ ΖΗΤΑΩ  | ΛΟΓΙΑ ΦΙΛΙΚΑ | ΑΓΑΠΑ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ 

ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ |ΠΟΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΡΑΣΤΗΚΕ | ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ 

Ακόμη, 

REMIXED 2015

ΝΕΟ CD!

Ένα μοναδικό νέο CD με όλες τις μεγάλες επιτυχίες.. remixed! Όλα τα τραγούδια που αγαπάμε και 

ακούμε αυτό το καλοκαίρι είναι εδώ! 

•    Όλα αλλάζουν - Δέσποινα Βανδή 

•    Άχ κινδυνεύω - Μελίνα Ασλανίδου 

•    Μου φτάνει  να ’χω εσένα - Γιώργος  Γιαννιάς   

•    Για σένα - Γιώργος Παπαδόπουλος 

•    Μόνος μου – Νικηφόρος

•    Παιδιά της νύχτας – VEGAS

•    Να μην φοβάσαι - Γιώργος Παπαδόπουλος

•    Ερωτευμένος είμαι - Νικηφόρος 

•    Έχω μια ζωή –Πάολα 



Και η απλή έκδοση μόνο με 1 ευρώ! 

• Έχω περάσει και χειρότερα - Γιώργος Μαζωνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: