22.8.15

H εφημερίδα "Freddo" κυκλοφορεί Κυριακή και διαβάζεται... μονορούφι...




 Και αυτή την Κυριακή η νέα εφημερίδα Freddo, διαβάζεται μονορούφι! Το νέο έντυπο που ήρθε για να καλύψει ένα μεγάλο κενό και να εξελιχθεί στη νέα αγαπημένη κυριακάτικη συνήθεια.

Διαβάστε ΑΥΡΙΟ, Κυριακή 23 Αυγούστου: 

 Γοητευμένος δηλώνει ο Α. Γκλέτσος με την Κωνσταντοπούλου. “Θα...
φλέρταρα την 

Πρόεδρο της Βουλής”. Συνέντευξη – ποταμός του προέδρου της Τελείας. “Χαστούκισα 

γυναίκα όταν μου πέταξε χύτρα στο κεφάλι”

  Ο “Τίγρης”, ο Πατέρας και η “Vera” το ... σαπάκι

 “Αυγόκοψαν” τον Καμμένο. Το παρασκήνιο για το άγριο “κράξιμο” από κατοίκους της Κω 

στον Πρόεδρο των ΑΝΕΛ. 

 “Xasteria” στα Χανιά. Εκλεψε τα βλέμματα το ιστιοπλοϊκό του Ν. Λαιμού. 

 Αποκλειστικό. Οταν έκλαψε ο Ωνάσης. Ο θαλαμηπόλος του φέρνει στο φως άγνωστες 

ιστορίες και αδημοσίευτες φωτογραφίες. 

 Λιντια Σιμονις. Η καυτή... φίλη του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η φωτογραφία στο κρεβάτι 

που φούντωσε τις φήμες. 

Μαζί 2 SUPER προσφορές για όλους τους αναγνώστες! 

Αποκλειστικά, Πέγκυ Ζήνα LIVE | Ακυκλοφόρητο Best of | 2πλο Cd

Η υπέροχη Πέγκυ Ζήνα ερμηνεύει LIVE μεγάλες επιτυχίες στη νέα ακυκλοφόρητη διπλή συλλογή 

που σας προσφέρει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ η Freddo! Μη χάσετε το 2πλό CD! 



CD1

Δυστυχώς  Ματώνω  Σου Χρωστάω Ακόμα Ένα Κλάμα  Παραδώσου  Έλα Νύχτα Χάνομαι  

Τα ‘χω Με Μένα / Διώξε Την Πίκρα  Το ΄ξερα  Ένα  Ό,τι Και Να Γίνει Θυμήσου  Η Αγάπη Είναι 

Ζάλη  Στο Μυαλό Μου Είσαι  Να Μη Μου Γράφεις «Σ’ Αγαπώ»  Νόημα  Μείνε Εδώ Μαζί 

Μου  Οι Χωρισμένοι Έφυγες  Απόψε Θα ‘θελα Πεθαίνω Για Σένα Να Χαρείς  Τολμάς Κι 

Έχεις Παράπονο, Εσύ / Χαμένα  Σ’ Ένα Χαρτάκι Έγραψα  Άγγελέ Μου  Τρέξε  

Ρώτησα Δυστυχώς  Συγχώρεσέ Με Πάρε Δρόμο Ήρθα

CD2

Μη Ρωτάτε  Τι Θ’ Ακούσω Ακόμα; / Για Να το Λες / Δυο Ξένοι  Είμαι Καλά / Μια Ματιά Σου 

Μόνο Φτάνει / Δε Σ’ Αφήνω Εγώ Τα Σπάω / Θα Κάνω Ό,τι Μου Αρέσει / Χαλάλι Σου Δεν Μ’ 

Ακούς / Καρντάσια / Απολύομαι  Γεια Σου / Αυτός Ο Άνθρωπος / Ένα Τραγούδι Πες Μου Ακόμα 

 Όταν Τα Χρόνια Σου Περάσουν  Εξαρτάται / Δεν Σε Χρειάζομαι  Θάλασσες  Το Δικό Σου 

Αμάρτημα (Τα Δάχτυλα) / Τα Λαδάδικα Μαζί Σου  Στη Σαλονίκη  Να Μην Ξεχάσεις Ποτέ Μια 

Είναι Η Ουσία / Ο Φαντάρος  Απόγευμα Θλιμμένο  Μόνο Μη Μου Πεις Πως Μ’ Αγαπάς  Αν Το 

λες Αυτό Αγάπη  Σου Τ’ Ορκίζομαι  Ούτε Φίλοι Ούτε Εχθροί (Zalim)  Είμαι Γυναίκα

Ακόμη, νέο Cd Summer Party 2015! Ολες οι επιτυχίες του καλοκαιριού από αγαπημένους μας 

καλλιτέχνες. 

Τέρμα remix - Γιώργος Μαζωνάκης | Να με δικαιολογήσεις - Μελίνα Ασλανίδου | Αν σου λείπω - 

Δέσποινα Βανδή | Αυτά μου είπε ο Θεός – Πάολα | Σπάστα - Γιώργος Παπαδόπουλος | Αυτό 

μου φταίει - Γιώργος Γιαννιάς | Άραγε που να ‘σαι - Χρήστος Μενιδιάτης | Εδώ στα δύσκολα 

remix – Νικηφόρος | Άλλη σαν εμένα - Αποστολία Ζώη | Μια νύχτα γνωριστήκαμε - Κέλλυ 

Κελεκίδου | Αυτό το καλοκαίρι - Έλλη Κοκκίνου

Και η απλή έκδοση μόνο με 1 ευρώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: