8.10.15

Δεύτερη θητεία, σκέφτεται η Λαγκάρντ...


 Έχω υπηρετήσει το ΔΝΤ όσο καλύτερα μπορούσα, αλλά δεν πρόκειται για μία απόφαση, την οποία θα λάβω εξ ολοκλήρου εγώ...
«Είμαι ανοιχτή στο ενδεχόμενο να μην είναι η τελευταία μου Σύνοδος, αλλά δεν πρόκειται για μία απόφαση, την οποία θα λάβω εξ ολοκλήρου εγώ»,  δήλωσε στο περιθώριο της ετήσιας Συνόδου του Ταμείου, σύμφωνα με το Reuters, η Κριστίν Λαγκάρντ, η οποία σκέφτεται να διεκδικήσει τη δευτερη θητεία της στο ΔΝΤ.
 «Έχω... υπηρετήσει το ΔΝΤ όσο καλύτερα μπορούσα, αλλά δεν είναι δική μου απόφαση», πρόσθεσε.

Η τρέχουσα θητεία της Λαγκάρντ ολοκληρώνεται στα μέσα του 2016. Προς το παρόν δεν έχει εκδηλώσει κανείς επίσημο, ή ανεπίσημο ενδιαφέρον προκειμένου να αναλάβει τα «ηνία» του ΔΝΤ.

Πάντως, εάν τελικώς η Κριστίν αποφασίσει να διεκδικήσει μία δεύτερη θητεία, είναι σίγουρο ότι το διοικητικό συμβούλιο του Ταμείου θα εγκρίνει την παραμονή της στη θέση της διευθύντριας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: