30.1.16

"Εμφύλιος" Κρεμαστινού-Λοβέρδου;...

Κάτι τρέχει μεταξύ Λοβέρδου - Κρεμαστινού, όπως φάνηκε και χθες. Την ώρα που μιλούσε στη Βουλή ο Ανδρέας Λοβέρδος, ο Δημήτρης Κρεμαστινός άρχισε να...
χτυπάει επανειλημμένα το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του. "Κύριε πρόεδρε, μου το κάνετε συνέχεια αυτό με το κουδούνι, αλλά πια δεν δίνω σημασία. Το κάνετε μόνο σε εμένα αυτό και δεν δίνω σημασία. Τι θέλετε να μου πείτε τώρα, να τελειώνω; Δεν θα τελειώσω. Θα πω για δύο ακόμα λεπτά τις απόψεις μου" διαμαρτυρήθηκε ο Ανδ. Λοβέρδος.
"Διαβάστε το άρθρο 100 του Κανονισμού, δίνει σε όλους πέντε λεπτά, σε όλους, και στον υπουργό" του επισήμανε ο προεδρεύων Δημήτρης Κρεμαστινός. "Ωραία. Ευχαριστώ! Μπορώ να ολοκληρώσω τις σκέψεις μου;", τον "προσπέρασε" ο Ανδ. Λοβέρδος. "Τι να κάνω!" απηύδησε ο Δ. Κρεμαστινός, αλλά ο Ανδ. Λοβέρδος συνέχισε το αντάρτικο: "Τι θέλετε τώρα εσείς; Μπορώ να ολοκληρώσω τις σκέψεις μου;".
"Να σας δώσω ένα λεπτό παραπάνω; Να το δώσω, αλλά μη λέτε ότι σας κάνω και αντιπολίτευση. Έλεος!" σχολίασε ο Δ. Κρεμαστινός, προκαλώντας πλατιά χαμόγελα στην αίθουσα για τον εμφύλιο των πασόκων.

Κ.Που.

"Ρήσεις & παραπολιτικά" (avgi.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: