29.2.16

Ηγουμενίδης: Δεν έχω τίποτα προσωπικό με τους αγρότες...

Βεντέτα Ηγουμενίδη-αγροτών - Τι απαντά ο βουλευτής για τη λέξη αποβράσματα

Τέλος φαίνεται να βάζει στην κόντρα που έχει ξεσπάσει με τους αγρότες ο  βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Ηγουμενίδης. Σημειώνεται ότι...
όλα ξεκίνησαν με τον προπηλακισμό του βουλευτή σε τηλεοπτικό σταθμό στην Κρήτη, με τον κ. Ηγουμενίδη να κάνει λόγο για αποβράσματα της κοινωνίας. Οι αγρότες τον κάλεσαν να ζητήσει συγγνώμη με τον βουλευτή να αναφέρει σε δήλωσή του πως επρόκειτο για ατυχή έκφραση που χρησιμοποίησε εν βρασμώ ψυχής.

"Επαναλαμβάνω για τελευταία φορά, ότι δεν έχω προσωπική διαφορά με κανέναν από τους πρωταγωνιστές του γνωστού επεισοδίου, ούτε πρέπει τέτοιες ενέργειες να αντιμετωπίζονται ως προσωπικές αντιπαραθέσεις.

Όσον αφορά την ατυχή έκφραση που χρησιμοποίησα εν βρασμώ ψυχής, δεν απηχεί σε καμία περίπτωση τη στάση μου απέναντι στο αγροτικό κίνημα,  στους αγρότες και τους εκπροσώπους τους, ούτε απευθυνόταν σε αυτούς" τονίζει ο κ. Ηγουμενίδης.

"Παρακαλώ επίσης να σταματήσει η όποια παραφιλολογία περί ειδικών έμμισθων συνεργατών με μεμπτές υποθέσεις, καθώς όπως όλοι γνωρίζουν δεν διαθέτω τέτοιους. Εκτός κι αν κάποιοι υπονοούν την εθελοντική προσφορά υποστηρικτών της συλλογικής μας προσπάθειας. 

Θα επαναλάβω, τέλος, για μια ακόμη φορά, όσα είπα και στη Βουλή:

«Δεν υποκύπτω σε πιέσεις, δεν υποκύπτω σε εκβιασμούς και δεν με τρομοκρατούν οι απειλές από όπου και αν προέρχονται[…] Όλοι όσοι μέσα από την προσδοκώμενη υποχώρησή μου στις φοβέρες τους, επιδιώκουν την αποσταθεροποίηση της κυβερνητικής πλειοψηφίας και την πυροδότηση ενδεχόμενων πολιτικών εξελίξεων, ας το ακούσουν και από αυτό εδώ το Βήμα από εμένα πολύ καλά. Απευθύνονται σε λάθος άτομο![…] Η κυβερνητική πλειοψηφία, η Κυβέρνηση, που κορμός της είναι η Αριστερά, ούτε κινδύνεψε ούτε κινδυνεύει ούτε πρόκειται να κινδυνεύσει από εμένα. Αυτή είναι η πολιτική μου θέση, αυτή τη θέση καταθέτω στον λαό μας και γι’ αυτή μου τη θέση θα κριθώ από τον λαό μας." προσθέτει ο βουλευτής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: