18.10.16

Η τρυφερότητα του Θέμου στον Κασιδιάρη...

Ο Ηλίας Κασιδιάρης στην εξεταστική
 Ο Θέμος Αναστασιάδης, με αυτιά ελαφρώς κατεβασμένα, έφτασε στο σημείο να  λογοδοτεί με τρυφερότητα και κατανόηση στον Ηλία Κασιδιάρη για τη δημοσιογραφική, καλή ή κακή κάλυψη, του κόμματος της Χρυσής Αυγής από το έντυπο και ηλεκτρονικό «Πρώτο Θέμα»:

Θ. Αναστασιάδης: Εγώ δεν ξέρω τι, κ. Κασιδιάρη, μου λέτε για βίντεο φωτογραφίες και τους τίτλους. Αν σας αδικήσαμε, συγγνώμη, να...
το κατεβάσουμε...

Ηλ. Κασιδιάρης: Ποιος σας τα έδινε τα στοιχεία της δικογραφίας; Πώς διέρρευσαν; Γιατί μας καταστρέψατε;

Θ. Αναστασιάδης: Θέλω να σας καθησυχάσω, έχετε 10%... Δεν κάναμε τίποτα παράνομο...

Ηλ. Κασιδιάρης: Μα, είπατε ότι για νομικούς λόγους δεν δημοσιεύσατε τη μαγνητοφωνημένη συνομιλία του Μπαλτάκου...

Θ. Αναστασιάδης: Δεν μας πήρε κανείς τηλέφωνο. Έχουμε κατηγορηθεί ότι σας υποστηρίζουμε και εσείς λέτε ότι σας αδικούμε..

Ηλ. Κασιδιάρης: Όχι, δεν είπα κάτι τέτοιο.

Θ. Αναστασιάδης: Τα δάνεια θα τα εξοφλήσω. Ήδη σας είπα ότι έχουμε τους τόκους δύο ετών και έχουμε μειώσει το κεφάλαιο κατά 8,5 εκατ. ευρώ. Το πρόστιμο των 5 εκατ. ευρώ είναι ακόμα στη δικαιοσύνη.

Αυτά όλα είναι τρόποι πίεσης και απειλές για να μας ελέγξουν. Δεν έχω ακίνητη περιουσία ούτε εδώ ούτε στην Ελβετία ούτε αλλού. 

Οι προσωπικές εγγυήσεις είναι οι ισχυρότερες. Δίνεις τα πάντα όλα. Μπορεί να μας πάρουν τα χρήματα οι τράπεζες από το πρακτορείο. Μπορούν να κατάσχουν τα χρήματα που παίρνω από τον ΑΝΤ1 για τις εκπομπές μου.

Δεν ξέρω αν είναι επιβαρυντικό αλλά ήμουν όντως στην ΚΝΕ με τον Λοβέρδο κ.λπ. Ήταν η εποχή, κ. Κασιδιάρη.

Δημήτρης Τρίμης

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: