31.10.16

Πολύδωρας: Δεν είμαι πολιορκητικός κριός της ΧΑ...

Πολύδωρας: Δεν είμαι φιλοδοξος ούτε πολιορκητικός κριός της ΧΑ
«Μίλησα με καναλάρχες αυτό το τριήμερο και μου είπαν σ' αγαπάμε»...
Την πρόταση του ονόματός του για την προεδρία του ΕΣΡ σχολίασε εκτενώς κατά τη διάρκεια σημερινής του συνέντευξης ο Βύρων Πολύδωρας, επισημαίνοντας ότι πρόκειται για μια πρωτοβουλία που τον...
τιμά και σημειώνοντας επιπλέον ότι τον εντυπωσίασε το σκεπτικό που τη συνόδευε.

«Ασφαλώς δεν δηλώνω ανίκανος και ακατάλληλος, όπως σπεύδει να με χαρακτηρίσει η ΝΔ. Εγώ νιώθω ικανός και υπεύθυνος. Ασφαλώς η πρωτοβουλία με τιμά. Γιατί να μην δεχτεί η ΝΔ, ώστε να φέρει τον ΣΥΡΙΖΑ σε δύσκολη θέση; Τόσο απλό. Με κόμπλεξ θα πάμε; Με φθόνους; Με εκδικητικότητα;» ανέφερε μιλώντας στο Βήμα FM ο κ. Πολύδωρας, τονίζοντας ότι ήταν «καημός του» να μπει μια τάξη στο τηλεοπτικό τοπίο.

Δείτε παρακάτω τις αναλυτικές δηλώσεις του Βύρωνα Πολύδωρα

Για την πρόταση του ονόματός του  για την προεδρία του ΕΣΡ

Η πρόταση που είπαμε με τον κ. Βούτση και τον πρωθυπουργό, θα υπάρξει το απόγευμα στις 5μ.μ. στη διάσκεψη. Δεν υπήρξαν δεύτερες σκέψεις. Μου ανακοίνωσε, ως εκ περισσού ο κ. Βούτσης ότι στη διάσκεψη των προέδρων, η πρόταση ισχύει και κατατίθεται. 


Για την αναφορά του κ. Πολύδωρα στον κ. Χριστοφοράκο

Ήταν ένας εναργής υπαινιγμός. Δεν χρειάζεται να μιλάμε περισσότερο. Πρέπει να είμαστε και στην άμυνά μας διακριτικοί. Στην επίθεσή τους αυτοί δεν είναι διακριτικοί. Εκτίθενται βέβαια, αλλά εδώ με τον πόλεμο του διαδικτύου, δεν ξέρεις πώς να παλέψεις. Εγώ παλεύω όπως μου λέει το ένστικτό μου. Και αμύνομαι. 


Για την πρόταση του ονόματός του  για την προεδρία του ΕΣΡ

Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι είμαι έκπληκτος  και εντυπωσιασμένος από το σκεπτικό που συνόδευε την πρόταση. Τόσο αναλυτικό σκεπτικό, δεν έχω ξαναδεί. Πλήρες. Χρειαζόμαστε μία ανεξάρτητη φωνή, να μην πέσουμε στην διαπλοκή και έναν άξιο, ο οποίος να είναι ανεξάρτητη και ελεύθερη φωνή, με μία ιστορία πολιτική-  δεν ήμουν κάποιος ιπποκόμος κανενός- και έναν άξιο που να βγάλει και το μεταβατικό στάδιο. Είναι όγκος δουλειάς, χρειάζεται ένας ικανός άνθρωπος. Αυτό το σκεπτικό είναι πειστικό. Μάλιστα έθεσα εγώ το θέμα: θα θεωρήσουν γιατί έχω πολλούς εχθρούς και στη ΝΔ και μπορεί να ερμηνευτεί ότι επιχειρείται ένα ρήγμα στη ΝΔ, κτλ. Η απάντηση: όχι, είναι μία πράξη συναίνεσης. Θα δοκιμαστούν πως ορίζουν την συναίνεση. Αυτό μου το είπε και ο Ν. Βούτσης και ο πρωθυπουργός. Με έπεισαν. Η πρόταση ήταν πειστική. Εγώ δεν είμαι κανένας φιλόδοξος. Σε τελευταία ανάλυση ασφαλώς δεν δηλώνω ανίκανος και ακατάλληλος, όπως σπεύδει να με χαρακτηρίσει η ΝΔ.. Εγώ νιώθω ικανός και υπεύθυνος. Ασφαλώς η πρωτοβουλία με τιμά. Γιατί να μην δεχτεί η ΝΔ, ώστε να φέρει τον ΣΥΡΙΖΑ σε δύσκολη θέση; Τόσο απλό. Με κόμπλεξ θα πάμε; Με φθόνους; Με εκδικητικότητα; 

Συνεννοήθηκε ο Τσίπρας μαζί με άλλους. Εικάζω, δεν μου το είπε κανένας. «Είπαμε, τι θα έλεγες για το ΕΣΡ; ». Και του λέω «Πρόεδρε, έχω πολλούς εχθρούς». Μου απάντησε «Καλά, έχεις και πολλούς φίλους»... Είναι τιμή μου. Είναι τιμητικό για μένα. Δεν έχω κάποια «άλλη» σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ, εκτός από αυτήν την περίπτωση και ότι συμπέσαμε και όταν υποστήριξα εγώ το νομοσχέδιο, αυτή τη πρωτοβουλία για να μπει μία τάξη. Αυτός ήταν ένας καημός μου, όχι μόνο δικός μου, όλης της ΝΔ και του Κώστα Καραμανλή, όταν μιλούσε για νταβατζήδες και για τον βασικό μέτοχο. Εγώ κράτησα τη συνέπεια, στην υποστήριξη αυτής της πρωτοβουλίας του Παππά- που με ελέγχουν και για αυτό- πρέπει να μπει μία τάξη. Έχω σχέση αμοιβαίου σεβασμού και κατανόησης. Μακάρι να είχα τον ίδιο σεβασμό και την ίδια κατανόηση και από τη ΝΔ- δηλαδή για την ακρίβεια από την ηγετική ομάδα Σαμαρά- Μητσοτάκη. 

Μίλησα εγώ με καναλάρχες  με δική τους πρωτοβουλία, τώρα αυτό το τριήμερο,  και μου είπαν «Σ’ αγαπάμε, δεν έχουμε τίποτα μαζί σου»… Και τα κανάλια τους είχαν πολυβολεία (εναντίον μου). 

Τι εννοούμε όταν λέμε συναίνεση; Κάποιον άχρωμο, άοσμο ή κάποιον τηλεκινούμενο από κάποια κέντρα, τα οποία είναι κοινά αφεντικά και για τον άνθρωπο και για τους ανθρώπους του Χ κόμματος. 


Για παλαιότερες δηλώσεις του σχετικά με τη Χρυσή Αυγή

Αλίμονο, εμένα θα με βάλουν πολιορκητικό κριό της ΧΑ; Δεν νομίζετε ότι είναι λιγάκι υπερβολή; Στα 40 χρόνια του κοινοβουλευτικού μου βίου δεν έχω ανταλλάξει κουβέντα εχθρική με άνθρωπο. Έχω φίλους αριστερούς. Βεβαίως είμαι υπερασπιστικός για τον κόσμο, που τον απωθούν οι διάφορες δεξιές  ηγεσίες και καταφεύγει εκεί. Βεβαίως δεν είναι συγχωροχάρτι για κανέναν έκνομο. Και γιατί εγώ έχω καταδικαστικό λόγο σε αυτή τη βάση και δεν έχουν οι άλλοι, οι οποίοι το καπηλεύονται και το εμπορεύονται και γίνονται βαθμοφόροι της ΝΔ του Σαμαρά και του Μητσοτάκη; Ή δεν ζούμε στον ίδιο πλανήτη;


Για τον νόμο Παππά

Είχα αυτή την άποψη. Τώρα, συμμορφώνομαι προς την απόφαση του ΣτΕ. Πρώτη φορά εκφέρεται μία νομική γνώμη; Κατεβαίνω στο γήπεδο, προκειμένου να λύσω θέματα. Δηλαδή πρώτον να λειτουργήσουν 7-8 κανάλια, με προσωρινή άδεια που λέει ο Παππάς. Να έρθουν όλες οι αρμοδιότητες στο ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο. Να οργανωθεί ο διαγωνισμός, ο κανονικός.

Ούτε συμφωνώ, ούτε διαφωνώ με τον αριθμό 4 για τις τηλεοπτικές άδειες.  Μπορεί να συμφωνήσουν οι νέες συνεργασίες αύριο, με εμένα ως πρόεδρο του ΕΣΡ, να είναι 5 ή 6. Είναι πολύ φθηνός λαϊκισμός το «ελεύθερες οι άδειες, ελεύθερα τα μαγαζιά στην αγορά, ελεύθερα τα κομμωτήρια και τα σουβλατζίδικα…»… Δεν είναι έτσι! Το ότι απαιτείται εκεί συναίνεση και θέλω να συμβάλλω, το εννοώ. Το εννοεί και η κυβέρνηση. Εγώ ερχόμουν για να κάνω 8 (κανάλια) με προσωρινή άδεια να λειτουργούν και με συμφωνίες, απόλυτες συμφωνίες. Και με τους καναλάρχες και με τα κόμματα. Αλλά κάποιου πρέπει κάποιος να προτείνει, όχι να ψελλίζει. 

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: