30.1.17

Βίκυ Σταμάτη: Ο γιος μου είδε έναν σακατεμένο μπαμπά...

Βίκυ Σταμάτη: Ο γιος μου είδε έναν σακατεμένο μπαμπάΓια την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο σύζυγός της, Άκης Τσοχατζόπουλος, μίλησε η Βίκυ Σταμάτη. Η ίδια περιέγραψε με...
σοκαριστικές λεπτομέρειες την εικόνα που αντίκρυσε τον πρώην υπουργό όταν τον επισκέφθηκε στη φυλακή με τον γιό τους.

Σε τηλεφωνική συνέντευξη στην εκπομπής της Χριστίνας Λαμπίρη ανέφερε:

«Ο άντρας μου βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο. Πάσχει βαρέως από φλεβοθρόμβωση. Στο χώρο που τον έχουν τοποθετήσει -εύχομαι ποτέ να μην πάρετε το άρωμα του κολαστηρίου- δεν του γίνεται καμία ενδεδειγμένη θεραπεία και καμία έγκυρη ιατρική παρακολούθηση δεν υπάρχει. Δεν τον επισκέφθηκε ποτέ κανένας εξειδικευμένος γιατρός, καρδιολόγος ή αγγειολόγος.

Έχει ζητήσει τρίπλεξ και μπαϊπάς εδώ και δύο μήνες, πριν αρχίσουν οι φλέβες του να πυορραγούν. Δεν έχει ληφθεί υπόψιν από τις αντίστοιχες σωφρονιστικές – ιατρικές υπηρεσίες του Κορυδαλλού, αυτές που είναι υπεύθυνες για την υγεία όλων των κρατουμένων. Είμαι απόλυτα βέβαιη ότι η κατάσταση δεν έχει τεθεί υπόψιν της Δικαιοσύνης.

Αναγκάζεται να κάνει μόνος του αλλαγές και να περιποιείται τα τραύματά του σε ένα περιβάλλον τοξικό που είναι γεμάτο ακάρεα και τρωκτικά. Πάντα θα υπάρχει μια ανοιχτή πληγή από την οποία ρέει αίμα και πύον. Βρίσκεται συνεχώς με γυμνά πόδια, δεν μπορεί να φορέσει παπούτσια».

Και στη συνέχεια πρόσθεσε: «Στην επίσκεψη που κάναμε στον Κορυδαλλό με το παιδί μου, ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που κατέρρευσα! Είναι η εικόνα ενός ανθρώπου που δεν περίμενα ποτέ να αντικρίσω. Άλλαξαν ρόλους με τον γιο μου. Ο γιος μου είχε γίνει ενήλικος και ο άντρας μου είχε πάρει τον ρόλο του ανήλικου.

Ο μικρός προσπαθούσε να φροντίσει τον ενήλικο. Αισθάνθηκε το παιδί μου ότι πρέπει να αναλάβει άλλον ρόλο που δεν του αναλογεί. Είδε έναν σακατεμένο στην κυριολεξία μπαμπά, ο οποίος μας ήρθε με κορακιασμένες κάλτσες από τα υγρά τα οποία εκρέουν και τα ρούχα του από τα γόνατα και κάτω είναι συνέχεια υγρά από αίμα και πύον.  Τα ρούχα του ήταν υγρά από αίμα και πύον. Καταλαβαίνετε πως μπορεί να είναι ένας άνθρωπος, ο οποίος δεν μπορεί να κάνει μπάνιο, δεν μπορεί να φροντίσει τον εαυτό του».

«Αυτό που ήθελαν το πέτυχαν. Αυτός ο άνθρωπος σαπίζει στην κυριολεξία στο κελί του. Δεν τον ακούν, δεν τον βλέπουν, δεν τον υπολογίζουν, δεν υπάρχει γι’ αυτούς! Δεν υπάρχουμε σαν οικογένεια. Προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας εξαφανίσουν, να σταματήσουν την αναπνοή μας. Αυτό που περιμένουν είναι να εκπνεύσει στο κελί του. Αυτή την ταλαιπωρία που έχει υποστεί αυτός ο άνθρωπος σε όλα τα επίπεδα, δεν την έχει υποστεί ούτε ο χειρότερος εγκληματίας.

Ακόμα και άνθρωποι που ωφελήθηκαν από τον Άκη Τσοχατζόπουλο δεν έχουν πάρει ούτε τηλέφωνο. Δεν χτύπησε ούτε το τηλέφωνο, ούτε η πόρτα.


Προσπάθησαν ακόμα και να καταργήσουν τη σύνταξή του, το μοναδικό μας έσοδο. Σε αυτή τη χώρα αισθάνομαι πια ότι εγώ και το παιδί μου είμαστε πρόσφυγες», τόνισε η Βίκυ Σταμάτη...

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: