18.1.17

Μουλόπουλος: Δεν είμαι "Δούρειος Ιππος" της κυβέρνησης...

Σχετική εικόνα
Ο Ψυχάρης - ο κουμπάρος μου- με παρακάλεσε να γυρίσω στον ΔΟΛ. Χθες το βράδυ το αποφάσισα. 
Οι εφημερίδες του Συγκροτήματος θα παραμείνουν στην ίδια πολιτική γραμμή που είχαν τα προηγούμενα χρόνια, στηρίζοντας την Δημοκρατική Παράταξη. 
Αναζητείται επενδυτής...
"Δεν ήμουν Δούρειος Ίππος ούτε Δούρειος Τύπος, ποτέ στην ζωή μου. Δεν θα γίνω τώρα στα γεράματα", είπε ο Βασίλης Μουλόπουλος, μιλώντας λίγο μετά τη μία το μεσημέρι στο ραδιόφωνο του ALPHA. 
Παραιτήθηκε από πρόεδρος του ΔΣ της ΑΥΓΗΣ κι όπως είπε, ο Σταύρος Ψυχάρης του ζήτησε να επανέλθει και να βοηθήσει να ξεφύγει από την κρίση ο ΔΟΛ.
"Ο κ. Ψυχαρης εξακολουθεί να είναι ο ιδιοκτήτης και να ασκεί διοίκηση. Δεν...
έχω δει ακόμη τους εργαζόμενους, τους οποίους τους περισσότερους γνωρίζω, αλλά θα τους δω το επόμενο διάστημα".
Ο κ. Μουλόπουλος είπε, πως, αναζητείται επενδυτής. Κι αυτό πρεπει να γίνει γρήγορα, διότι αν κλείσουν οι εφημερίδες πολυ δύσκολα μετά θα ξανανοίξουν. 
Οι εφημερίδες του Συγκροτήματος, όπως είπε, θα εξακολουθούν να ασκούν όπως είναι καθήκον του κάθε δημοσιογράφου, κριτική στην όποια κυβέρνηση και εξουσία. Και, το σημαντικότερο, δεν πρόκειται να αλλάξουν γραμμη. Θα εξακολουθούν να κινούνται στον χώρο της Δημοκρατικής Παραταξης, όπως έκαναν πάντα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: