18.3.17

Έξαλλος ο Ροδίτης με την Πέμυ Ζούνη...


Σας κάλεσα στην ΕΡΤ και με κοροϊδέψατε...

Με μια οργισμένη ανάρτηση ο παρουσιαστής της ΕΡΤ Ανδρέας Ροδίτης «επιτίθεται» εναντίον της Πέμυς Ζούνη με αφορμή τις...
δηλώσεις της ότι θα πρωταγωνιστήσει στην παράσταση «…και Ιουλιέτα» στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης με σκηνοθέτη τον Ανγκ Λι. Καλεσμένη στην εκπομπή ΣΤΑΣΗ ΕΡΤ που συμπαρουσιάζει ο κ.Ροδίτης με τη Σόνια Φίλη, η ηθοποιός είχε πει για ακόμα μια φορά ότι ο Ανγκ Λι είχε έρθει στην Ελλάδα και έκαναν πρόβες από κοντά, αλλά και μέσω Skype.

Αναρτά στον λογαριασμό του στο Facebook του λινκ με την εξέλιξη του θέματος με τίτλο:Αιχμηρή ανακοίνωση και μηνύσεις από το Ίδρυμα Μ. Κακογιάννη για το «φιάσκο» με την παράσταση «…και Ιουλιέτα» και ο ίδιος γράφει:

Κι όμως φίλε μου…
Επιτέλους. Καιρός ήταν. Κοροϊδευτικαν εκπομπές τηλεοπτικές κ ραδιοφωνικές, εφημερίδες, σαιτς, κριτικοί κ φυσικά οι θεατές που πήγαν κ πλήρωσαν μέσα σε τέτοιες δύσκολες εποχές.
Με κοροιδεψατε κ εμένα κ.Ζουνη. Σας ρώτησα (όταν είχατε έρθει στην ΕΡΤ κ στην εκπομπή ΣΤΑΣΗ ΕΡΤ) εάν είχε έρθει στην Ελλάδα κ κάνατε πρόβες ο «αθώος» Ανγκ Λι κ μου είπατε «ναι φυσικά δύο (2) φορές».
Σας ρώτησα επίσης εάν δουλέψατε μαζί του μέσω Skype κ απαντήσατε καταφατικά. Κ εμένα δεν έχει σημασία αν μου λέγατε ψέματα, αλλά με εξοργίζει οτι μέσω εμου κοροϊδεύατε τον τηλεθεατή της ΕΡΤ τη βοηθεία μου. Κ γω με τη σειρά μου επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου.
Ντροπές με φούντες.
Και μην μιλήσει κανείς για αφέλεια.
Εδώ έχουμε μια κακοστημένη εγκληματική πράξη.
O tempora o mores
(Από κάτω μία απ τις ανύπαρκτες φωτογραφίες με το κάκιστο κ παιδαριωδες φωτομοντάζ)...

Δεν υπάρχουν σχόλια: