20.4.17

Άδωνις για Παπακώστα...

Άδωνις για Παπακώστα: Ό,τι έχουμε να πούμε ο ένας στον άλλο ας το λέμε κατ’ ιδίαν - Media''Ό,τι έχουμε να πούμε ο ένας στον άλλο ας το λέμε κατ’ ιδίαν''...

Στην καρατόμηση της Κατερίνας Παπακώστα από τη θέση της αναπληρώτριας τομεάρχη Υγείας αναφέρθηκε για...
πρώτη φορά ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αδωνις Γεωργιάδης.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Flash, ο Άδωνις Γεωργιάδης σημείωσε: «Εγώ αντιπάλους μου έχω μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ, κανέναν από τη ΝΔ, τους θεωρώ όλους συμμαχητές μου και τους σέβομαι και φυσικά και την κα Παπακώστα».

Παράλληλα, ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας υποστήριξε ότι δεν έχει καμία προσωπική πικρία με την πρώην τομεάρχη, την οποία καρατόμησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Το αντίθετο», πρόσθεσε και συνέχισε: «Η μόνη μου διαφωνία, όχι προς την κυρία Παπακώστα, γενικώς, είναι πως ό,τι έχουμε να πούμε ο ένας στον άλλο καλό είναι να μην το λέμε δημόσια, αλλά να το λέμε κατ’ ιδίαν. Απλώς και μόνο για να μη δίνουμε λαβή στους αντιπάλους μας, όχι για κανέναν άλλο λόγο» είπε...


topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: