17.4.17

Το πολιτικό σχόλιο της Άντζελας...


Τι λέει για την πρόταση που της έκανε ο Βασίλης Λεβέντης...

Η Άντζελα Δημητρίου σε συνέντευξή της, παίρνει θέση για τις πολιτικές εξελίξεις στην χώρα μας, ρίχνοντας τις...
βολές της στην κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

-Σε έχουν πλησιάσει πολιτικοί για να κατέβεις υποψηφία με την παράταξη τους;

«Κατ' αρχήν, έχω έναν αγαπημένο δήμαρχο, που τον λατρεύω, τον δήμαρχο Περιστερίου Παχατουρίδη, ο οποίος μου έχει πει εκατό χιλιάδες φορές να πάω και να γίνω αντιδήμαρχος και να είμαι κοντά του, αλλά δεν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Τελευταία γνώρισα τον κύριο Βασίλη Λεβέντη, ο οποίος είναι εξαίρετος και εκείνος και ο γιος του. Μου είπε: Σε θέλω κοντά μου. Είσαι ένα άτομο πολύ δυνατό και σε θέλω κοντά μου». Εγώ του είπα: «Σας αγαπάω, σας εκτιμάω, αλλά δεν θέλω να έχω καμία συμμετοχή» τόνισε στο Καρφί»

-Πώς σχολιάζεις την κυβέρνηση;

«Αυτή η κυβέρνηση είναι δολοφονία. Αφήσαμε να μπουν στη χώρα μας, σε αυτή την όμορφη Ελλάδα, χίλιοι δύο, άλλοι με έντονες προσωπικότητες, άλλοι που δεν έχουν καθόλου προσωπικότητα. Δεν είμαι ρατσίστρια, αλλά τα σπίτια μας τα κλειδώνουμε από τις έξι το απόγευμα. Παλιά τα σπίτια μας ήταν ανοιχτό έως τη μία τη νύχια. Μετά τις δέκα φοβόμαστε να βγούμε έξω. Τα ζούμε όλα. Πού πάμε;»...

πηγή tribune.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: