31.5.17

Τα ποντιακά του Σαββίδη...


Βίντεο...

Τα εγκαίνια της λειτουργίας της Έδρας Ποντιακών Σπουδών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης επέλεξε ο Ιβάν Σαββίδης για να...
απαντήσει σε όσους τον έχουν αποκαλέσει κατά καιρούς Ρώσο κατηγορώντας τον ότι δεν μιλάει ελληνικά.

Από το βήμα της εκδήλωσης των εγκαινίων της Έδρας Ποντιακών Σπουδών ο κ. Σαββίδης μίλησε για αρκετή ώρα στα ποντιακά κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα του ενθουσιασμένου πλήθους. 

«Θέε μου δώσε μας δύναμη. Δώσε μας ευλογία. Θεέ μου κατέβα λίγο κάτω να δεις και να ακούσεις τί είμαστε εμείς και τι πόνο έχουμε στην ψυχή μας και στην καρδιά μας. Γιατί Θεέ μου μέσα στην Ελλάδα θεωρούμαστε ξένοι και φιλοξενούμενοι;» αναρωτήθηκε ο κ. Σαββίδης.

«Αναπολώ τα λόγια της μητέρας μου: «Έχεις χαιρετίσματα από εμένα τη μάνα σου σε σένα το μικρό πουλί μου. Πως τα περνάς στα ξένα; Έχεις κάποιο μέρος για να κοιμάσαι; Γιαβρί μου για σένα η καρδιά μου κλαίει. Πουλί μου η καρδιά σου να μην κρυώνει», είπε ο Ιβάν Σαββίδης, συγκινώντας τους ακροατές του...

Το βίντεο...




πηγή thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: