28.5.17

Μπαλάφας: Λες να είμαι καμιά λουλού;...


Εγώ είμαι του γιαπιού (BINTEO)...
Με την φραση «εγώ είμαι του γιαπιού. Τι είμαι εγώ καμία λουλού;», υποστήριξε ο υφυπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιάννης Μπαλάφας, το δίκαιο των...
επιχειρημάτων του, για όσα ψηφίζει και εφαρμόζει η κυβέρνηση.

«Λες να είμαι καμια λουλού που ο πατέρας μου και η μάνα μου με έκαναν πολιτικό. Ξέρω την πιάτσα, του γιαπιού είμαι εγώ. Καμία ωραιοποίηση, καμία καταστροφολογία, υπάρχει σχέδιο να βγούμε από την κρίση», είπε χαρακτηριστικά ο Γ. Μπαλάφας, κλείνοντας την συνέντευξη που παραχώρησε στον Γ. Αυτιά (ΣΚΑΙ).

Ο κ. Μπαλαφάς υποστήριξε, πως,  «στο διάστημα της δικής μας θητείας έχουμε προχωρήσει σε δύο μειώσεων του ΕΝΦΙΑ».
«Μέχρι το τέλος της θητείας μας θα εξαφανίσουμε τον ΕΝΦΙΑ», πρόσθεσε.

Παραδέχθηκε ότι ο κόσμος είναι ζορισμένος από την αύξηση της φορολογίας, ενώ στην παρατήρηση του δημοσιογράφου, ότι «σακατέψατε τον ΕΝΦΙΑ», ο υφυπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, απάντησε: «έχετε δίκιο το σακατέψαμε το ΕΚΑΣ επειδή οι δανειστές το θεώρησαν επίδομα».
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: