17.6.17

Ο πανηγυρτζής...


Για τα πρώτα του μεροκάματα αλλά και την παρ' ολίγον καριέρα του ως οργανοπαίχτης μίλησε ο πρώην υπουργός του...
ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε συνέντευξή του σε εβδομαδιαία εφημερίδα.

«Ήμουν οργανοπαίχτης, μουσικός, έπαιζα ακορντεόν, πανηγυρτζής», δήλωσε ο πρώην υπουργός. 

«Ο δάσκαλος που έμαθε σε εμένα μουσική, ο Ίκαρος Μπράβος, έμαθε και στον Χρήστο Νικολόπουλο, γιατί είμαστε ομοχώριοι. Έπαιζα σε πανηγύρια, σε γάμους και βαφτίσια. Βγάζαμε μεροκάματο. Ήμουν και πολύ καλός τραγουδιστής. Αν έχεις ακούσει τον Νικολόπουλο να λέει για «το παιδί με το κόκκινο ακορντεόν», είμαι εγώ. Ο Χρήστος Νικολόπουλος έγινε ένας σπουδαίος δημιουργός, από τους σπουδαιότερους της γενιάς του. Εγώ δεν ευτύχησα στον τομέα αυτόν, γιατί τον εγκατέλειψα νωρίς. Αισθάνομαι όμως περίσσια υπερηφάνεια για τον συντοπίτη μου» είπε επίσης...

Δεν υπάρχουν σχόλια: