14.7.17

«Δεν θυμάμαι, θόλωσα, τρελάθηκα»...

 επαναλάμβανε στην απολογία της η «φόνισσα του Κορωπίου»...

Με μια απολογία - ποταμό η 27χρονη κατηγορουμένη που δολοφόνησε με μαχαίρι τη εν διαστάσει σύζυγο του συντρόφου της μπροστά στα μάτια των παιδιών του θύματος, στο Κορωπί, περιέγραψε στους δικαστές τι...
ακριβώς συνέβη εκείνη τη μέρα.

Δίνοντας μια διαφορετική εκδοχή από τις καταθέσεις των μαρτύρων, η κατηγορουμένη υποστήριξε ότι το θύμα τη σταμάτησε έξω από το σπίτι, όταν η ίδια περνούσε με το αυτοκίνητό της, στο οποίο είχε και το ανήλικο αγοράκι της. 

Πρόεδρος: «Πως φτάσατε στο σημείο να πάτε στο σπίτι του θύματος;» 
Κατηγορουμένη: «Δεν είχα πάει στο σπίτι της. Είχα πάρει τηλέφωνο τον Γιάννη και μου είπε ότι δεν ήταν καλά πως δεν είχε πληρωθεί. Για κακή μου τύχη πέρασα από το σπίτι της... Είχε βγει έξω από το σπίτι η θανούσα για αυτό με σταμάτησε. Με έβριζε, με έλεγε π..., ότι είναι μαζί με τον Γιάννη, ότι κοιμούνται μαζί . Είπαμε κάποια λόγια, δεν τα θυμάμαι καλά. Μου λέει: “Έχεις και το παιδί μαζί σου; Το φέρνεις εδώ να το δουν και τα δικά μου παιδιά;”. Δεν μπορούσα να καταλάβω ποιος ήταν ο λόγος που μου μιλούσε έτσι...Και π.... να ήμουν, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η γυναίκα δεν ήθελε να δει ότι υπήρχαν δυο άλλα παιδιά».

Στη συνέχεια η 27χρονη υποστήριξε ότι το θύμα ήθελε να χτυπήσει το παιδί που είχε μέσα στο αυτοκίνητο, πάλεψαν και πήρε το μαχαίρι που είχε στο αυτοκίνητο.

Κατηγορουμένη: «Βγήκα έξω από το αυτοκίνητο μου τρέχοντας. Η θανούσα είχε ανοίξει τη πόρτα του παιδιού, ήθελε να το χτυπήσει. Το τράβηξα από τα χέρια, με απειλούσε, μου έλεγε θα το σκοτώσει. Για κακή μου τύχη είχα μαζί μου το μαχαίρι, μαζί με άλλα ψώνια που είχα κάνει από το σούπερ μάρκετ. Δεν ξέρω πώς αντέδρασε το μυαλό μου εκείνη την ώρα. Το φόρεμα που φορούσα ήταν σκισμένο. Με τράβαγε και εκείνη την ώρα σκέφτηκα το μαχαίρι. Την έσπρωξα και της πήρα το παιδί και το έβαλα στο αυτοκίνητο. Μου τράβαγε τη μπλούζα. Τρελάθηκα πήρα το μαχαίρι... Με τράβαγε από τη μπλούζα για να βγω. Εγώ είχα βάλει το παιδί μέσα... Πήρα το μαχαίρι, ήταν μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού, κάτω από το κάθισμα».

Πρόεδρος:  «Γιατί το μαχαίρι το είχατε βάλει μπροστά;»
Κατηγορουμένη: «Γιατί ήταν ένα πράγμα, ένα αντικείμενο και το έβαλα μπροστά».
Προέδρος: «Όταν σας τράβαγε, όπως λέτε, από την μπλούζα τι κάνετε;»
Κατηγορουμένη: «Φώναζα, δεν ξέρω, είχα τρελαθεί... Παλεύαμε είδε το μαχαίρι προσπαθούσε να το αρπάξει».
Πρόεδρος: «Μα το μαχαίρι ήταν στη συσκευασία του; Πως την ανοίξατε; Ήταν συσκευασία κλειστή...». 
Κατηγορουμένη: «Προεξείχε η λαβή. Η θανούσα με τράβαγε...». 
Πρόεδρος: «Πήρατε το μαχαίρι και τι κάνετε;»
Κατηγορουμένη: «Δεν θυμάμαι...».
Πρόεδρος: «Τι θυμάστε τότε; Ποια είναι η κίνηση που κάνατε όταν κρατούσατε το μαχαίρι απέναντι στη θανούσα;».
Κατηγορουμένη: «Δεν θυμάμαι...».
Πρόεδρος: «Το αίμα του θύματος βρίσκεται εντός της αυλής του σπιτιού της. Πως φτάσατε μέχρι εκεί;».
Κατηγορουμένη: «Αρχίσαμε και παλεύαμε με το μαχαίρι. Η θανούσα φώναζε τα παιδιά της. Φτάσαμε στην αυλή παλεύοντας και οι δυο μαζί».  
Πρόεδρος: «Σας τραβούσε η θανούσα;».
Κατηγορουμένη: «Ναι...»
Πρόεδρος: «Τι έγινε εκεί;»
Κατηγορούμενη: «Την  χτύπησα πόσες φορές δεν ξέρω, δεν θυμάμαι. Ότ,ι άκουσα, το άκουσα την επόμενη...».
Πρόεδρος: «Ήταν τα παιδιά της θανούσας στο σπίτι; Τα αντιληφθήκατε;».
Κατηγορουμένη: (κλαίει). «Ήρθαν προς το τέλος σε ό,τι γινόνταν εκεί πέρα...».
Πρόεδρος: «Όταν χτυπούσατε τη θανούσα με το μαχαίρι είχε πέσει κάτω;».
Κατηγορουμένη: «Όχι ήταν όρθια...Εγώ θυμάμαι τον Γιάννη που ήρθε και φώναζε και με τράβηξε μακριά της».
Πρόεδρος: «Εσείς τι κάνατε μετά;».
Κατηγορούμενη: «Πήρα τα αμάξι και έφυγα, πανικοβλήθηκα...».
Πρόεδρος: «Η θανούσα;».
Κατηγορούμενη: «Ήταν όρθια...».
Η κατηγορουμένη υποστήριξε ότι δεχόταν συνεχώς απειλές και βρισιές από το θύμα.
Κατηγορουμένη: «Όποτε βρισκόμασταν κάπου με έβριζε με έκανε ρεζίλι».
Πρόεδρος: «Μόνο επειδή σας έβριζε την αποφεύγατε;».
Κατηγορουμένη: «Όχι ερχόταν τακτικά και στο σπίτι μου. Έβριζε εμένα, έλεγε τα παιδιά μπάσταρδα, μου έλεγε ότι θα σκοτώσει τα παιδιά...».
Πρόεδρος: «Πόσο συχνά γίνονταν αυτό;».
Κατηγορουμένη: «Ήταν συχνό...Για αυτό είχα πάει σε ένα δικηγόρο και είχα πει το πρόβλημα μου και θέλαμε να κάνουμε ασφαλιστικά μέτρα. Ο Γιάννης μου είχε πει ότι είχε βάλει άνθρωπο να με αντιπροσωπεύσει εμένα στο αυτόφωρο και δεν είχε βάλει κανένα. Έμαθα πολλά εδώ που δεν τα ήξερα. Ότι τον απειλούσα, ότι την έκαψα. Το μόνο πράγμα που δεν μου έχει πει ότι δεν τον βίασα. Μέχρι τον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης μου δούλευα. Όλο αύριο και αύριο μου έλεγε όταν ζητούσα χρήματα».
Πρόεδρος: «Γιατί ήσασταν τόσα χρόνια μαζί;».
Κατηγορουμένη: «Όταν είσαι ερωτευμένος βλέπεις; Εγώ τυφλώθηκα...»
Πρόεδρος: «Δεν ξέρατε ότι είναι παντρεμενος;».
Κατηγορουμένη: «Όχι το έμαθα το 2014.. Μου είπε: “Θα σου πω κάτι αλλά δεν θα πανικοβληθείς”. Μου είπε ότι δεν έχει πάρει διαζύγιο και ότι μένει τυπικά μαζί με τη γυναίκα του για τα παιδιά...».
Πρόεδρος: «Επί τέσσερα χρόνια οι επαφές σας πως ήταν;»
Κατηγορουμενη: «Καθημερινές. Τέσσερα χρόνια μου έλεγε ότι έμενε με τη μάνα του...».
Πρόεδρος: «Έμενε και στο σπίτι σας;»
Κατηγορουμένη: «Κάποια βράδια έμενε». 
Πρόεδρρος: «Τι κάνατε όταν το μάθατε;».
Κατηγορουμένη: «Έπεσα από τα σύννεφα. Ήμασταν πολλές ώρες μαζί με έπαιρνε στο μαγαζί του και καθόμουν. Σκέφτηκα ότι όντως είναι χωρισμένος». 
Πρόεδρος: «Όταν μάθατε ότι είναι παντρεμένος τι κάνατε;»
Κατηγορουμένη: «Του ζήτησα να ξεκαθαρίσει τα πράγματα και μου έλεγε "αύριο"...». 
Στο σημείο αυτό η κατηγορουμένη άρχισε να φωνάζει και να επιτίθεται λεκτικά στον εραστή της, με αποτέλεσμα η δίκη να διακοπεί για λίγο. 
«Γιατί δεν μου μίλαγες; Γιατί δεν με άκουγες;. Μας διέλυσε ο αλήτης», της είπε ο πατέρας της που βρίσκονταν στο ακροατήριο. «Δεν μπορώ μπαμπά μου, συγγνώμη, δεν το ήθελα», ήταν η απάντηση της 27χρονης, με τον πατέρα της να λέει στον 41χρονο. «Φύγε ρε αλήτη έξω, κατέστρεψες δυο οικογένειες, κάθαρμα».

Κλείνοντας την απολογία της η κατηγορουμένη είπε: «Στεναχωριέμαι πολύ για αυτά τα παιδιά... Μακάρι να μπορούσα να έχω φέρει την μητέρα τους πίσω». 

Η κατηγορουμένη στην απολογία της «έδειξε» τον εραστή της ως ηθικό αυτουργό της δολοφονίας, καθώς όπως είπε «ο κύριος αυτός με τα ψέματα του μας διέλυσε».

Πάντως πολλές ήταν οι ερωτήσεις της έδρας που έμειναν αναπάντητες από την κατηγορουμένη, η οποία έλεγε συνεχώς «δεν θυμάμαι, θόλωσα, τρελάθηκα», χωρίς να δώσει λεπτομέρειες για τις μαχαιριές που κατάφερε στην άτυχη γυναίκα...

naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: